Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Preferowane swapy do 155

  1. #1
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Thumbs up Preferowane swapy do 155

    Ciekawe i preferowane swapy silnika do 155
    http://155.pl/?show=modificata

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar OO__V__OO
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Krapkowice/Opole
    Auto
    307 CC
    Postów
    296

    Domyślnie

    z fiata coupe ma bardzo fajne osiagi

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR GTV6, BMW 530i E39
    Postów
    123

    Domyślnie

    Te ostatnie trzy to całkiem przyjemne propozycje.

    Swapa 2.0 V6 TB w 155tce widziałem na sprzedaż.

    Sam myślałem nad 3.0 V6 TB, w necie znalazłem taką modyfikację w GTVce.
    Zastanawiałem się tylko od jakiego silnika łatwiej by było zacząć 2.0 V6 TB i rozwiercanie, czy 3.0 V6 i wzmacnianie + podmiania kolektora wydechowego z turbo?

  4. #4
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał OO__V__OO Zobacz post
    z fiata coupe ma bardzo fajne osiagi
    Nie miałem pojęcia że silnik 20V z cupetki jest preferowany do 155 jako najmniej kłopotliwy .
    Przy silniku 2 TB V6 jestem ciekaw gdzie w 155 jest zamontowany akumulator

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    Kiedyś na forum podajże Skrzat z Łodzi opisywał swojego swapa na 2.0V6TB , akumnulator chyba przeniósł do bagażnika z tego co pamiętam
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gifwwl
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wołomin
    Auto
    146 2.0 TB Junior była, teraz jedyne słuszne AR GT
    Postów
    311

    Domyślnie

    zgadza sie koledzy, aku leci do bagiera, apropo 3.0 v6 tb to od 3.0 lepiej startowac bo wal, tloki i tuleje sa inne. a i jak wkladacie v6 to na BOGA nie tnijcie podluznic, tylko wezcie termostat i pompe wody z 155 lub gtv!!!
    Naprawa fiat, alfa romeo http://www.autokielak.pl/

  7. #7
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał gifwwl Zobacz post
    zgadza sie koledzy, aku leci do bagiera, apropo 3.0 v6 tb to od 3.0 lepiej startowac bo wal, tloki i tuleje sa inne. a i jak wkladacie v6 to na BOGA nie tnijcie podluznic, tylko wezcie termostat i pompe wody z 155 lub gtv!!!
    A co wtedy z cewką i podstawą pod cewkę z przelotem wody na chłodnicę ?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar p_r_z_e_m_k_o
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    kościan WLKP
    Auto
    AR 155 2.0 8v TS / AR GT JTDm / AR 164 3.0 V6 / AR Giulietta 1.4 TJet
    Postów
    455

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfasound_mania Zobacz post
    Kiedyś na forum podajże Skrzat z Łodzi opisywał swojego swapa na 2.0V6TB , akumnulator chyba przeniósł do bagażnika z tego co pamiętam
    Dokladnie tak widzialem to cudo jak kupowalem od niego moja obecna alfe. Z tego co mowil to niezly niej diable.

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gifwwl
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wołomin
    Auto
    146 2.0 TB Junior była, teraz jedyne słuszne AR GT
    Postów
    311

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    A co wtedy z cewką i podstawą pod cewkę z przelotem wody na chłodnicę ?
    kolego cewka w 2.0 v6 tb jest nie przy silniku, bo masz palec i kopulke ;] a cewke zakladasz gdzie chcesz. Jezeli montujesz termostat z 155 v6 to trzeba kombinowac, a jezeli z gtv to masz jak w bajce podlaczenia na chlodnice z 145/146/155/gtv, moge wam zdjecie zrobic jak bardzo was to ciekawi ;] a nawet jest w linku podanym na gorze na zdjeciu
    Ostatnio edytowane przez gifwwl ; 16-07-2009 o 10:25
    Naprawa fiat, alfa romeo http://www.autokielak.pl/

  10. #10
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Tak bardzo ciekawi , jak możesz to wstaw kilka fotek takiego przeszczepu

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory