Szybkie pytanie,
sprzęgło do wymiany, pytanie jakiej firmy wybrać do Julki? Ktoś ostatnio wymieniał?
Co w ogóle szło na pierwszy montaż?
Do wymiany tarcza, docisk i łożysko
Szybkie pytanie,
sprzęgło do wymiany, pytanie jakiej firmy wybrać do Julki? Ktoś ostatnio wymieniał?
Co w ogóle szło na pierwszy montaż?
Do wymiany tarcza, docisk i łożysko
Wymieniłem w ubiegłym miesiącu - koło dwumasowe i sprzęgło Luk oraz wysprzęglik Valeo. Co tu napisać więcej, jeździ
Za komplet zapłaciłem 1200zł (koło dwumasowe, sprzęgło, wysprzęglik, śruby)
Mam do wymiany sprzęgło (bierze już dość wysoko) dwumas jest ok. Skonsultowałem się z dwoma mechanikami i jeden twierdzi, że trzeba wymienić dodatkowo wysprzęglik (w tym przypadku jest to jakieś łożysko) bo jak nie to po wymianie zaraz je trafi szlak. Drugi mechanik twierdzi, że to bez sensu i że to łożysko może jeszcze pojeździć bo to loteria i nikt tego nie wie kiedy padnie.
Różnica w cenie to 400-500 zł (koszt tego łożyska). Proszę o pomoc kogoś kto wymieniał samo sprzęgło w Julce 1.4TB MA.
Przy wymianie sprzęgła wymienia się też wysprzęglik , pomimo że może się wydawać że łożysko na wysprzęgliku będzie ok , a niech zacznie cieknąć. Lepiej dać nowy kpl. bo po co dwa razy skrzynię zdejmować.
Ja w swoim wymieniłem przy 95 tys kpl. tzn. dwumas , kpl. sprzęgła LUK + wysprzęglik Valeo