Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Zawieszenie - czy wszystkie Giulietty mają taką samą konstrukcję?

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Giulietta/GTV
    Postów
    174

    Domyślnie Zawieszenie - czy wszystkie Giulietty mają taką samą konstrukcję?

    Czołem

    Próbowałem znaleźć jakiś temat dotyczący tej kwestii, ale wszystkie wątki o zawieszeniu mówią o innych sprawach (myszkowanie tyłu itp itd). Moje pytanie jest (tak mi się wydaje) dość proste - chociaż na pewno dla niektórych głupie i na bank nieco lamerskie. No ale cóż, jak nie zapytam to się nie dowiem. Ale do konkretów:

    - czy wszystkie Giulietty miały taką samą konstrukcję zawieszenia z tyłu?

    Nie chodzi mi tutaj o to, czy samochód jest niżej czy wyżej zawieszony (bo wiem, że były takie różnice w zależności od wersji), ale stricte o samą konstrukcję. Mam na myśli to, że wyczytałem tu i tam, że Giulietta ma zawieszenie wielowahaczowe (czy też multilink, jak to Alfa nazywa), czyli - podobno - całkiem fajne i w ogóle. Natomiast jakiś czas temu jeden z mechaników, których odwiedzam, rzucił hasłem, że "tak, tak było w początkowych rocznikach, a potem przyoszczędzili na kosztach i z tego zrezygnowali". Na rzecz jakiegoś prostszego rozwiązania, rzecz jasna.

    Mógłbym oczywiście spojrzeć pod samochód i zobaczyć co tam siedzi, ale skłamałbym mówiąc, że się na tym znam. A że się nie znam, to pytam - nurtuje mnie ta kwestia po prostu.

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,475

    Domyślnie

    tak - różnice są tylko w zaciskach hamulcowych i sprężynach (wersje sport i QV/Veloce mają niższe)

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Giulietta/GTV
    Postów
    174

    Domyślnie

    Czyli - jeżeli dobrze rozumiem - oprócz różnych wersji zacisków (zwykłe zaciski & większe brembo) oraz obniżonego zawieszenia (tak jak napisałeś - wersje sport, QV i Veloce) - wszystko jest dokładnie tak samo i nie było żadnych zmian w trakcie produkcji?

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,475

    Domyślnie

    nie było -chyba ze zmiany wynikały np z usterek czy zmiany dostawcy części etc. np Wahacz z 2010 pasuje do 2017 i odwrotnie.

    - - - Updated - - -

    różnice w wahaczach prowadzących są z tyłu z racji innego odlewu do mocowania zacisków ( małe u żuże tarcze - podobnie z przodu początkowo QV nie miały adapterów tylko odlewy w zwrotnicach na śruby zacisków. Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	5c35e3044bbc94a46b688f991790.jpg
Wyświetleń:	4
Rozmiar:	51.2 KB
ID:	260954

Podobne wątki

  1. [MiTo] Czy wszystkie MiTo mają ASR
    Utworzone przez patryq w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-03-2016, 23:41
  2. Odpowiedzi: 338
    Ostatni post / autor: 04-03-2013, 16:28
  3. Czyszczenie klosza - czy da się zdjąć samą obudowę?
    Utworzone przez paweldante w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-04-2011, 12:54
  4. Czy wszystkie modele 156 przed FL mają ten sam przód??
    Utworzone przez meter30 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 28-10-2010, 11:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory