Czołem
Próbowałem znaleźć jakiś temat dotyczący tej kwestii, ale wszystkie wątki o zawieszeniu mówią o innych sprawach (myszkowanie tyłu itp itd). Moje pytanie jest (tak mi się wydaje) dość proste - chociaż na pewno dla niektórych głupie i na bank nieco lamerskie. No ale cóż, jak nie zapytam to się nie dowiem. Ale do konkretów:
- czy wszystkie Giulietty miały taką samą konstrukcję zawieszenia z tyłu?
Nie chodzi mi tutaj o to, czy samochód jest niżej czy wyżej zawieszony (bo wiem, że były takie różnice w zależności od wersji), ale stricte o samą konstrukcję. Mam na myśli to, że wyczytałem tu i tam, że Giulietta ma zawieszenie wielowahaczowe (czy też multilink, jak to Alfa nazywa), czyli - podobno - całkiem fajne i w ogóle. Natomiast jakiś czas temu jeden z mechaników, których odwiedzam, rzucił hasłem, że "tak, tak było w początkowych rocznikach, a potem przyoszczędzili na kosztach i z tego zrezygnowali". Na rzecz jakiegoś prostszego rozwiązania, rzecz jasna.
Mógłbym oczywiście spojrzeć pod samochód i zobaczyć co tam siedzi, ale skłamałbym mówiąc, że się na tym znam. A że się nie znam, to pytam - nurtuje mnie ta kwestia po prostu.