Witam,
Parę dni temu zleciłem mechanikowi wymianę górnego wahacza, przy tej okazji miał wymienić także łączniki stabilizatora.
Przy odbiorze auta nie widziałem żadnych niedociągnięć. Wszystko grało.
Później skręcając w jedną z bocznych uliczek dobiegł mnie hałas z lewego koła.
Sprawdziłem to i występował on każdorazowo przy maksymalnym skręcie w prawo.
Po wstępnej diagnozie przeprowadzonej przez tego samego mechanika wynika, że łącznik stabilizatora styka się z półosią.
Co może być tego przyczyną?
Mógł coś źle poskładać?
Dodam tylko, że wcześniej objaw nie występował, a nowe łączniki są z TRW.
Zasugerował, że gwint w łączniku jest zbyt długi i zaproponował by go poprostu skrócić, jednak ja nie chciałbym usuwać objawów, a znaleźć przyczynę.
Liczę na szybkie sugestie, bo jutro oddaje mu z powrotem samochów