a więc tak, normalnie temperatura utrzymywała mi się na poziomie 95-100 C, po włączeniu klimatyzacji nawet 110-120 C, zależało to też od prędkości im szybciej tym bardziej rosło,
wymieniłem rozrząd kompletny z pompą, wymieniłem presostat, wymieniłem chłodnicę, no i myślałem że problem znikł - owszem ale pojawił się w drugą stronę, teraz przy spokojnej jeździe lub jak jest chłodno na dworze wskaźnik lekko jest ponad 50C, natomiast gdy na dworze ciepło lub jak jadę szybciej no to wskaźnik stoi tak w granicach 70C, raz mi się zdarzyło gdy wiozłem komplet osób na dużym wzniesieniu no to na chwilę temperatura wzrosła tak ok 80C
i teraz nie wiem bo sprawdzałem na wężach i zarówno dolny jak i górny są gorące, po wymianie chłodnicy jak temperatura już spadła tzn chłodzenie zrobiło się lepsze zauważyłem wzrost spalania ON,
i tu proszę was o upewnienie mnie, czy to został jeszcze termostat do wymiany? jeśli tak to jaki? BEHR czy Vernet?