W którym miejscu trzeba odkręcić pas, żeby dało się go przewlec przez nową górną osłonę słupka. Mam nadzieję, że nie muszę zdejmować listw progowych i dolnej osłony słupka.
https://0.allegroimg.com/s360/031ad5...GIULIETTA-LEWA
W którym miejscu trzeba odkręcić pas, żeby dało się go przewlec przez nową górną osłonę słupka. Mam nadzieję, że nie muszę zdejmować listw progowych i dolnej osłony słupka.
https://0.allegroimg.com/s360/031ad5...GIULIETTA-LEWA
Musisz odkręcić dolne mocowanie pasa
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Ta śruba nie jest pod dolnym słupkiem i trzeba go zdjąć? Innej śruby nie widzę.
Uff, zrobione i nastała błoga cisza.
Kupiłem używaną osłonę na Allegro i co ciekawe różni się tym wystającej półkolem, na którym opiera się jedna pianka. W opisie było, że jest przeznaczona do rocznika 2012 (pewnie z tego pochodzi). U mnie tego nie było, bok osłony wraz z pianką zrobił się bardzo elastyczny, pracował wraz uszczelką i wszystko trzeszczało. Tutaj pianka ma oparcie i bok jest sztywny. Czyżby nawet na takim czymś zaoszczędzili po liftingu? Ile taki kawałek plastiku jest warty? 1 gr?
![]()
Prawdopodobnie koszt obsługi formy wtryskowej był wysoki, dostawca zaproponował niższą cenę bez tego elementu (co na 100% bardzo obniżyło im koszty) a FCA dostał tą część parę euro centów taniej (tzw. projekt P-30). W skali całego wolumenu produkcji to jest gruba kasa - zarobił i dostawca i FCA - a klientowi końcowemu czasem trzeszczyTaki biznes...
Tak czy tak od kilku dni czuję się jakbym jeździł nowym samochodem
W poprzednią zimę włożyłem tam starą koszulkę (o dziwo cała się zmieściła), co trochę pomagało, ale jakoś dziwnie się z tym czułem no i nie wiadomo jaki to miałoby wpływ w przypadku wystrzelenia poduszki powietrznej.