Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Problem z zawieszeniem/układem kierowniczym

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2021
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
    Postów
    4

    Domyślnie Problem z zawieszeniem/układem kierowniczym

    Witam,

    chciałbym się poradzić, ponieważ zakupiłem Alfę już z problemem mianowicie trzeszczenie dziwne przy delikatnych ruchach kierownicą po rozgrzaniu się auta. Aczkolwiek problem nie występuje zawsze, jeżeli zaczyna trzeszczeć i zrobię maksymalne ruchy w lewo lub w prawo to na jakiś czas przestaje. Mam wrażenie, że auto trochę pływa po drodze, trzeba korygować jego tor jazdy dość często, jak jest zgaszony silnik i rusza się kierownicą to słychać takie metaliczny dźwięk pukania. Dodatkowe objawy to: jadąc po łuku w lewo w prawym kole słychać buczenie oraz jak cofam na miejsce parkingowe to przy wciśnięciu hamulca słychać w zawieszeniu delikatne puknięcie. Zaraz po zakupie wymieniłem dolny lewy wahacz, prawy mechanik stwierdził, że był wymieniany i, że jest w dobrym stanie. W zawieszeniu żadnych innych nieprawidłowości nie stwierdził. Dużo wątków przeczytałem i nasuwają mi się dwie rzeczy albo przeguby, krzyżaki lub drążki kierownicze. Czy ktoś może miał podobne objawy ? Maglownica była regenerowana, zbiorniczek jest poliftowy i nie ma z nim żadnych problemów, płynu nie ubywa(jest czerwony, oryginalna Tutella) czy wymiana na zielony płyn mogła by pomóc? Dodam, że po wymianie zbiorniczka oraz uzupełnieniu płynu mam wrażenie, że objawy się znacznie zmniejszyły, trzeszczenie jest sporo cichsze. Mam nadzieję, że wszystko w miarę składnie opisałem

  2. #2
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2020
    Auto
    Alfa Romeo 159 2,4
    Postów
    63

    Domyślnie

    Witam ,u mnie na zimnym przy powolnym skręcaniu trochę buczy. Jak mi zmienili z zielonego pentosin CHF na czerwony to gumkowało strasznie. Miesiąc temu wymieniałem pompę i regenerowałem maglownicę. Teraz mam RAVENOL Elektro-Hydraulik E-PSF Fluid, który spełnia normę Fiat 9.55550-AG3 i jest ok. (jest przezroczysty ani zielony ani czerwony- mechanik wlał taki bo spełniał fiatoską normę)
    Ostatnio edytowane przez maciejko ; 10-06-2021 o 22:05

Podobne wątki

  1. Problem z układem kierowniczym,
    Utworzone przez Adrian156ar w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-06-2018, 18:14
  2. [159] Problem z układem kierowniczym.
    Utworzone przez loggik12 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 02-03-2017, 16:02
  3. [156] Problem z układem kierowniczym
    Utworzone przez Wierzba w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-11-2014, 10:52
  4. [159] Problem z układem kierowniczym.
    Utworzone przez tyburnkc w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 18-04-2014, 15:19
  5. [145] Problem z układem kierowniczym
    Utworzone przez piotreek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-02-2013, 23:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory