Hej.
Jako, że nie miałem ładowania, wymieniłem altka. Nie ładuje nadal. Spotkał się ktoś z czymś podobnym?
Wymieniał ktoś regulator ładowania?
Hej.
Jako, że nie miałem ładowania, wymieniłem altka. Nie ładuje nadal. Spotkał się ktoś z czymś podobnym?
Wymieniał ktoś regulator ładowania?
Alternator wymieniałeś na nowy?
Wysłane z mojego moto g(6) plus przy użyciu Tapatalka
Przecież regulator jest wbudowany w alternator.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Hop. Doradźcie
Podaj VIN.
Wysłane z mojego moto g(6) plus przy użyciu Tapatalka
Zar95500001131287
Osobiście to bym sprawdził kabel od wzbudzania ma mieć 12 v po kluczyku wyjął cały kabel plusowy i go obejżał a jest pewnie takie g..o jak w Punto .
Sprawdził masę akumulator- karoseria akumulator- silnik wraz z klemami.
Dla pewności bym albo kupił nowe albo dorobił z przewodu do spawarki .
Tym bardziej ,że miałeś też problem z rozrusznikiem.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Alternator po VIN masz dobry. Jeśli jesteś go pewien, to trzeba by sprawdzić to co napisał Piotriix.