Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Błędy P0087 i P008A (Niskie ciśnienie paliwa), problem z zapaleniem

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar 07105415
    Dołączył
    08 2020
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia 2.0/200KM
    Postów
    242

    Domyślnie Błędy P0087 i P008A (Niskie ciśnienie paliwa), problem z zapaleniem

    Panowie,

    Chciałbym z Wami skonsultować mój przypadek...

    Dwa miesiące temu podczas jazdy autostradowej zapalił się check, info o braku S&S, ograniczona moc... Zgasiłem auto, odpiąłem/zapiąłem klemę i samochód nie chciał już odpalić. Po wielu próbach jednak zmienił zdanie, zapalił, przejechał wiele kilometrów i tygodni bez problemu. Jak ręką odjął..., do czasu jak się okazało

    Wczoraj po krótkiej przejażdżce, po postoju podczas zapalania znowu check i komunikaty j.w. Samochód zapalił po 10 minutach i jechał normalnie. Pod domem kolejna próba auto odpaliło zaczęło nim telepać więc zgasiłem, po półgodzinie i wielu próbach samochód zapalił, wjechał do garażu. Błędy pogasły, dziś auto zapala, pracuje normalnie...

    Podłączyłem co miałem pod ręką i pokazały się dwa błędy jak w tytule posta. Czy macie jakieś sugestie gdzie szukać winowajcy?
    Objawy w moim odczuciu są rzeczywiście takie jakby brakowało paliwa. Czyżby problem z pompą?

    Samochód tankowany zawsze do pełna na dobrej stacji więc wątpię w kiepskie paliwo. Tankuję tam również inne auta i nie było nigdy problemu.

    Diagnozując auto mam jeszcze błąd pompy paliwa p062a.
    No i zwróciłem uwagę że fiksuje mi alarm (chyba dokładany). Zastanawiam się teraz czy może to psujący się alarm, który chyba ma za zadanie odcięcie paliwa powoduje moje problemy...?
    Jest akurat post o alarmie ale nikt nie pisze o niczym więcej oprócz wzbudzania się bez powodu..., co myślicie?
    Ostatnio edytowane przez 07105415 ; 07-07-2022 o 08:05

  2. #2
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2022
    Auto
    Giulia
    Postów
    1

    Domyślnie

    Możesz powiedzieć czy udało się ogarnąć powyższy problem? Mam dokładnie to samo w ASO jeszcze się z tym nie uporali.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar 07105415
    Dołączył
    08 2020
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia 2.0/200KM
    Postów
    242

    Domyślnie

    Wymiana pompy paliwa rozwiązała problem.

  4. #4
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2022
    Auto
    Giulia
    Postów
    124

    Domyślnie

    P008A w mojej Giulii ze Stanów powodowała 95 z Shella. Zacząlem tankować na innej stacji i od kilku miesięcy spokój. Z tego co kojarzę to warto jeszcze sprawdzić wiązkę i przekaźniki pod przednią prawą lampą

  5. #5
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2019
    Auto
    Były: AR146, AR156, AR156FL, są giulietta 2.0 JTD 170KM i giulia veloce 2.0 TB 280KM AT8 Q4
    Postów
    28

    Domyślnie

    U mnie podobnie. Na A2 najpierw komunikat S&S, spadek mocy, check,cudem zjechałem na pobocze. Oczywiście na 45km przed lotniskiem i godziną do odprawy. Najpierw kręcił, potem zapalił. W trybie awaryjnym dojechałem do kolegi i udało się wylecieć. W trakcie podróży kolega uprosił znajomego mechanika - ten odczytał coś o pompie paliwa,skasował check. Wróciłem autem do domu - nie działało automatyczne zmienianie świateł na długie, ale po przejściu na ręczne" z AUTO mogłem zmieniać. Co ciekawe, akumulator naładowany "do pełna" (ha, ha...) przed wyjazdem po powrocie 200km rano pokazał 12,1. Teraz czytam, co znajdę - zanim udam się do serwisu. Z góry dziękuję za ew. podpowiedzi.

  6. #6
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2021
    Auto
    Giulia Quadrifoglio
    Postów
    71

    Domyślnie

    U mnie też już 3 razy pojawił się błąd P008A - niskie ciśnienie paliwa. Błąd pojawia się odpalając rozgrzane wcześniej auto, nigdy podczas jazdy albo na zimno. Objawów żadnych brak, poza tym, że czasem kręci ~2sekundy zanim zapali (ale wtedy błąd się nie pojawia).
    Auto z 2017 (przebieg 25 tys. km), one chyba mają fabryczną wadę tych pomp? Czy powinienem wymienić pompę, czy pompę + moduł, bo ASO podało mi takie dwa warianty po spytaniu o pompę paliwa? Czy może sprawdzić jakieś inne rzeczy typu wiązka, przekaźnik?

    Cytat Napisał p11k Zobacz post
    Z tego co kojarzę to warto jeszcze sprawdzić wiązkę i przekaźniki pod przednią prawą lampą
    Przekaźnik od pompy paliwa jest w bagażniku, więc co tam sprawdzać?

  7. #7
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2018
    Mieszka w
    BIALYSTOK
    Auto
    alfa romeo
    Postów
    1,506

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzejek Zobacz post
    U mnie też już 3 razy pojawił się błąd P008A - niskie ciśnienie paliwa. Błąd pojawia się odpalając rozgrzane wcześniej auto, nigdy podczas jazdy albo na zimno. Objawów żadnych brak, poza tym, że czasem kręci ~2sekundy zanim zapali (ale wtedy błąd się nie pojawia).
    Auto z 2017 (przebieg 25 tys. km), one chyba mają fabryczną wadę tych pomp? Czy powinienem wymienić pompę, czy pompę + moduł, bo ASO podało mi takie dwa warianty po spytaniu o pompę paliwa? Czy może sprawdzić jakieś inne rzeczy typu wiązka, przekaźnik?

    Przekaźnik od pompy paliwa jest w bagażniku, więc co tam sprawdzać?
    Kolega napisał ci przekaźnik . nie napisał ci że jest od pompy paliwa a to jest przekaźnik od rozruchu i to jest wada tych aut a raczej przekaźników.

  8. #8
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2021
    Auto
    Giulia Quadrifoglio
    Postów
    71

    Domyślnie

    Cytat Napisał marekkoczta Zobacz post
    Kolega napisał ci przekaźnik . nie napisał ci że jest od pompy paliwa a to jest przekaźnik od rozruchu i to jest wada tych aut a raczej przekaźników.
    Kolega pisał o błędzie P008A. Czy przekaźnik rozruchu może powodować błąd niskiego ciśnienia paliwa?

  9. #9
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2018
    Mieszka w
    BIALYSTOK
    Auto
    alfa romeo
    Postów
    1,506

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzejek Zobacz post
    Kolega pisał o błędzie P008A. Czy przekaźnik rozruchu może powodować błąd niskiego ciśnienia paliwa?
    Nie ma długich świateł i błąd alternatora lądowania. Takie kwiatki są w naszych autach. Ten przekaźnik i inne jeszcze błędy sieje.

Podobne wątki

  1. [Brera] 2.2JTS nie równa praca silnika, niskie ciśnienie paliwa
    Utworzone przez gonek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 27-07-2019, 15:34
  2. Problem z odpaleniem auta. Niskie ciśnienie paliwa 1.9 JTD
    Utworzone przez Pawel8513 w dziale 156
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 24-01-2018, 22:51
  3. [156] P0191 niskie ciśnienie paliwa
    Utworzone przez michal_71 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-09-2016, 11:14
  4. [159] 1.9 jtdm niskie ciśnienie paliwa, zgasła nie odpala.
    Utworzone przez beku_adii w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-01-2016, 21:10
  5. Niskie ciśnienie pompy paliwa
    Utworzone przez alfiatko13 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-02-2012, 09:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory