problem jest typu ze to nie działa sprawdzone czujniki idealne sprawdzone przewody tez oki zawory elektro magnetyczne (cewki) działaja gdzie dalej szukac przyczyny
problem jest typu ze to nie działa sprawdzone czujniki idealne sprawdzone przewody tez oki zawory elektro magnetyczne (cewki) działaja gdzie dalej szukac przyczyny
a sprawdziłeś ostro hamując ?
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
tak sprawdziłem najpierw to nie miałem hamulców wogle bo zawory elektro magnetyczne były zaciete i wogle miałem słabe hamulce po ich przeczyszczeniu hamulce zrobiły sie zyletkowate ale depa na hamulec koła staja w miejscu a powinny przeskakiwac
Może pompa ABS jest do dupy?
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
w sensie jakim silnik pompy czy elektronika poza cewkami
Na początek sprawdziłbym wszystkie połączenia elektryczne( kostki)
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
sprawdzone pisałem wczesniej przewody sprawdzane w pierwszym poscie![]()
To chyba będziesz miał zrypaną elektronike.
Po przekręceniu kluczyka zapala sie kontrolka od ABS na kilka sekund??? i po ruszeniu słychać jak pompa na chwilke zabzyczy??? (u mnie tak jest i mam sprawny ABS)
Alfa 33 Permanent 4
Alfa 166 2,4 Jtd ---- Była
Alfa 33 1,4 imola ---- Była
Alfa 156 Sport Wagon 1,9 16v Jtdm
tak dokładnie przekrecam kluczyk kontrolka sie zapala i gasnie zaczynam jechac i po pewnym czasie sie zapala kontrolka i raz słyszałem własnie jak na chwile zapracowała pompa abs ale tylko raz sie zdazyło potem juz sie nie powtarzało wiecej z tym zapracowaniemNapisał lejek20
No widzisz czyli napewno coś z elektroniką opisze dokładnie co sie powinno dziać:
Przekręcasz kluczyk zapala sie na 5 sekund kontrolka poczym gasnie ruszasz przejeżdzasz 2-3 metry słychać jak pompa pracuje przez chwilke ale kontrolka sie nie zapala no i jedziesz i cieszysz sie z ABSu.
Dzieje sie tak za kazdzym razem.
Alfa 33 Permanent 4
Alfa 166 2,4 Jtd ---- Była
Alfa 33 1,4 imola ---- Była
Alfa 156 Sport Wagon 1,9 16v Jtdm