Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
Temat: Akumultaor
-
27-09-2009, 10:52 #1kangoo3Gość
Akumultaor
juz przegladalem forum i tematy akumulatorow ale zapytam jeszcze raz.
jaka pojemnosc powiniem miec oryginalny aku do GT JTS 2.0 Selespeed?
posiadam roczny aku i 20 min grania na poziomie glosnosci-30 potrafi go polozyc! innym razem sprzatalem cara 2h i mial otwarte drzwi i co? i tez trzebabylo reanimowac! rozumiem ze BOSE potrafi troche zezrec plus wentyl lampki no i skrzynia ale niecaly roczny aku? o pojemnosc pytam bo kupilem AR z drugim aku, i ma on 65Ah. mysle o wiekszej pojemnosci ale nie wiem czy alternator da rade go naladowac na maxa pojemnosci!
› Więcej...: Akumultaor
-
-
27-09-2009, 14:21 #2
Krajcok
GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
XKR 4.0 V8 kompressor

-
27-09-2009, 16:24 #3kangoo3Gość
a jakiej firmy miales wczesniej?
-
28-09-2009, 15:35 #4
-
02-10-2009, 08:06 #5kangoo3Gość
-
02-10-2009, 08:22 #6
-
02-10-2009, 09:01 #7kangoo3Gość
-
02-10-2009, 09:15 #8SYSUNIAdqGość
wartosc naladowanego na full aku odlączonego powinna oscylowac w granicach 13 v niektore firmy podaja nawet 14 - 15 jak jest nowy. ladowanie auku alternatora powinno miescic sie w przedziale 13.5v do 14.5 v na wysokich obrotach jesli jest za duzo lub za malo winny jest regulator alternatora ktory moze rozladowac aku lub go uszkodzic. ponadto slabe stylki masy w aucie moga doprowadzac do grzania sie polaczen kablowych i rozladowywania aku. nastepnie do rozladowania aku moze przyczynic sie padajaca cewka rozrusznika ktora bedzie pobierac przy rozrucho ogromny prad. wina moga tez byc zacierakace sie tulejki wirnika rozrusznika i podczas rozruchu rozrusznik bedzie sie blokowal co za tym idzie bedzie pobieral masakrycznie wielki prad.




Odpowiedz z cytatem


