Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Komputer 156 SW 1.9 JTD 2002r.

  1. #1
    zaszary
    Gość

    Domyślnie Komputer 156 SW 1.9 JTD 2002r.

    Od kilku dni poruszam się swoją pierwszą Alfą oraz po tym forum. Mój problem to niedziałający komputer, tzn. mogę go obsługiwać ale tylko tymi przyciskami menu +/- na centralnym panelu, niestety przycisk na lewym pałąku nie działa zastanawiam się tylko (bo do tej pory nie miałem kiedy sprawdzić) czy to może być kwestia spalonego bezpiecznika??

  2. #2
    Użytkownik Ogier Avatar Matka
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Żuławy
    Auto
    Lancia Delta Momo 1,9 D 190 KM
    Postów
    192

    Domyślnie

    bo przycisk do obsługi komputera jest po prawej a nie lewej stronie kierownicy...
    była Alfa GT Q2 1,9 JTD 170 KM
    nigdy nie miałem niemieckiego samochodu - i nie żałuję...

  3. #3
    superalfa.pl
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Matka Zobacz post
    bo przycisk do obsługi komputera jest po prawej a nie lewej stronie kierownicy...
    kolega ma 156 a nie GT więc przycisk po lewej stronie

  4. #4
    zaszary
    Gość

    Domyślnie

    Właśnie, po prawej nie ma nic, po lewej na "czubku" tego pałąka jest ten przycisk i niestety wogóle nie reaguje, i głównie moje pytanie dotyczy tego, czy jest to kwestia spalonego bezpiecznika, czy mam się martwić na poważnie??
    Ostatnio edytowane przez zaszary ; 20-11-2009 o 19:43

  5. #5
    zaszary
    Gość

    Domyślnie

    no i chyba się nie dowiem. bezpieczniki wszystkie są ok., może jakaś "kostka"

  6. #6
    Użytkownik Ogier Avatar Matka
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Żuławy
    Auto
    Lancia Delta Momo 1,9 D 190 KM
    Postów
    192

    Domyślnie

    Cytat Napisał superalfa.pl Zobacz post
    kolega ma 156 a nie GT więc przycisk po lewej stronie
    sorry - myślałem, że jest tak samo;
    była Alfa GT Q2 1,9 JTD 170 KM
    nigdy nie miałem niemieckiego samochodu - i nie żałuję...

  7. #7
    zaszary
    Gość

    Domyślnie

    Co najpierw musiałbym sprawdzić, żeby ocenić co z tym kompem jest nie tak

  8. #8
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Puławy
    Auto
    AR 156 V6 TI 2004 ( dolot GTA )
    Postów
    142

    Domyślnie

    obsługa kompa lewą dźwigienką nie wymaga żadnego bezpiecznika. Wynika z tego że problem leży albo w samym mikrowyłączniku w dźwigni kierunkowskazów( najprawdopodobniej) lub na połączeniu do kompa. Połączony jest grubą białą dwurzędową wtyczką dostępną z okolic filtra kabinowego. Pod schowkiem pasażera. Niestety nie da się odkręcić wyświetlacz i poprostu go odpiąć bo kabel jest b.krótki i łączony właśnie za schowkiem przed pasażerem. Szukaj usterki w wyłączniku.

    Ja miałem inny problem( poza źle pokazywaną temp zewnętrzną błąd 3-4 stopnie, źle wskazywany zasięg , jakoś sobie poradziłem) i wyjmowałem kompa. Trzeba wyjmować radio, i całe sreberko z popielniczką i klimatyzacją.

    Od czasu ostatniej naprawy wyświetlacz potrafi się całkowicie nie włączać w niskich temperaturach a po ogrzaniu kabiny startuje jakbym dopiero co włączył zapłon i silnik.

    Te samochody naprawdę produkowane są na inne warunki atmosferyczne. Aby do lata.

  9. #9
    zaszary
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tatanka156 Zobacz post
    obsługa kompa lewą dźwigienką nie wymaga żadnego bezpiecznika. Wynika z tego że problem leży albo w samym mikrowyłączniku w dźwigni kierunkowskazów( najprawdopodobniej) lub na połączeniu do kompa. Połączony jest grubą białą dwurzędową wtyczką dostępną z okolic filtra kabinowego. Pod schowkiem pasażera. Niestety nie da się odkręcić wyświetlacz i poprostu go odpiąć bo kabel jest b.krótki i łączony właśnie za schowkiem przed pasażerem. Szukaj usterki w wyłączniku.

    Ja miałem inny problem( poza źle pokazywaną temp zewnętrzną błąd 3-4 stopnie, źle wskazywany zasięg , jakoś sobie poradziłem) i wyjmowałem kompa. Trzeba wyjmować radio, i całe sreberko z popielniczką i klimatyzacją.

    Od czasu ostatniej naprawy wyświetlacz potrafi się całkowicie nie włączać w niskich temperaturach a po ogrzaniu kabiny startuje jakbym dopiero co włączył zapłon i silnik.

    Te samochody naprawdę produkowane są na inne warunki atmosferyczne. Aby do lata.
    U mnie z kolei, gdy jeszcze się powietrze w środku nie zagrzeje ekran jest ładny i czytelny, dopiero po jakimś czasie gdy od nawiewu się rozgrzeje coraz bardziej mniej na nim widać. Dziękuję za cenne wskazówki, jak uda mi się to naprawić to odpiszę w czym był problem.

Podobne wątki

  1. Wymiana zegarów mały komputer-duży komputer
    Utworzone przez tomekrvf w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-03-2012, 21:02
  2. 156 2.4 JTD z 2002r
    Utworzone przez padzak_a w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-08-2010, 10:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory