Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: 1.8 ts Nie przekracza 3500tyś obrotów

  1. #1
    bulaj83
    Gość

    Domyślnie 1.8 ts Nie przekracza 3500tyś obrotów

    Cześć. Mam problem z moją Alfą. Nie chce przekroczyć 3500tyś obrotów na biegu jałowym i podczas jazdy.Zachowuje się tak jaby nagle odcinało paliwo. Wymieniłem rzepływomierz, katalizator nie jest zatkan i pompe paliwa też sprawdziłem.

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,620

    Domyślnie

    To została ci jeszcze sonda lambda do wymiany - jak będziesz tak bez podpięcia komputera wymieniał to i pół samochodu wymienisz a ustewrki nie znajdziesz
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    bulaj83
    Gość

    Domyślnie

    Mistrzu sonda była też sprawdzana.

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    A sprawdzałeś, czy przepustnica otwiera się całkowicie oraz cewki, kable WN, świece i wtryskiwacze?

  5. #5
    bulaj83
    Gość

    Domyślnie

    Jeszcze do tych rzeczy nie dotarłem.
    Tylko to mnie zastanawia że auto dobrze mi pali do tych obrotów ładnie sie wkręca i nagle koniec.Na biegu jałowym jak bardzo delikatnie dodaje gazu to czasami przejdzie,a na biegu ani razu.

  6. #6
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,530

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    To została ci jeszcze sonda lambda do wymiany - jak będziesz tak bez podpięcia komputera wymieniał to i pół samochodu wymienisz a ustewrki nie znajdziesz
    Ja dziś zaparzyłem parzychę i powróżymy z fusów.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Ciekawe objawy. Nie pamiętam żeby ktoś miał coś podobnego. Ale to nie wygląda na na cewkę, kable lub świece bo ładnie pali i chodzi równo. Raczej coś z dopływem paliwa lub przepustnicą. A może silnik krokowy, który jest jednocześnie czujnikiem otwarcia przepustnicy, ma wyrobioną ścieżkę i ECU "nie widzi", jak dodajesz więcej gazu. Tu trzeba żeby się wypowiedział ktoś z naszych elektroników.

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ja stawiam na pompę paliwa, zwłaszacza że dość łatwo zatkać ten mały filtr założony w pompie paliwa.
    - ale łatwo to sprawdzić, manometr na listwę paliwową i mierzyć ciśnienie minimum 45 minut.
    - zwykle kawitacja albo przytkanie materiałami włoknistymi objawia się po tym czasie.

    - tylko nie pytajcie dlaczego jestem taki doszkolony , dlatego ponieważ robię obecnie urządzenie do czyszczenia wtryskiwaczy po wyjęciu kompletu z samochodu.
    - jak na raze zepsułem jedną pompę paliwa, bo ją testowałem na wodzie i coś nie chciała działać i już nie działa.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 25-11-2009 o 14:51
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Ale kolega napisał, że sprawdził pompę paliwa. Co prawda nie napisał jak, ale przyjmijmy, że jest sprawdzona.
    Szkoda, że nie podłączył się do kompa bo my tu możemy jeszcze wiele wróżb postawić.
    Bubu, a jak się zapatrujesz na moją wróżbę wytartej ścieżki w czujniku położenia przepustnicy (silniku krokowym) ?

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - przy wytartej ściezce potencjometru przpustnicy ( silnik krokowy) powinnien powstać błąd w ECU bez zapalenia lampki MIL.
    - ale bez podłączenia do komputera to można tylko patrzeć w fusy od kawy.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. [156] - Falowanie obrotów
    Utworzone przez OSKAR w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 01-03-2015, 12:02
  2. Falowanie obrotów
    Utworzone przez xXSoPeLXx w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-10-2014, 11:18
  3. 2.5 tyś obrotów i buu..
    Utworzone przez nymo w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-08-2011, 22:59
  4. 2,4 jtd nie przekracza 3tyś obrotów i słabo jedzie
    Utworzone przez wojtex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-08-2009, 20:09
  5. [33] czujnik obrotów
    Utworzone przez cin123 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-07-2009, 22:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory