witam mam alfe 156 97r 2,5 v6 i mam problem z obrotami bo nie chce kreci do konca obrotomierza to znaczy do pieciu tysiecy jest ok powyrzej dławi sie i dochodzi do siedmiu tysiecy ale z trudem czekam na sugestie fredko86
witam mam alfe 156 97r 2,5 v6 i mam problem z obrotami bo nie chce kreci do konca obrotomierza to znaczy do pieciu tysiecy jest ok powyrzej dławi sie i dochodzi do siedmiu tysiecy ale z trudem czekam na sugestie fredko86
jak przepływomierz? rury od filtra powietrza?
dzieki za sugestie rura uszkodzona ta gumowa od silnika nie wiesz kolego gdzie moge takie cos kupic nie drogo obleciałem całe allegro i nie ma podzwoniłem i nikt nie ma
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
kupiłem inne rury sprawne urzywane tak samo przepływomierz i tylko chodzi lepiej na wolnych nadal pustka pomiedzy 5 a 7 tys obrotów
Szukaj kolego forumowicza z Twoich okolic bawiącego się Unidiagiem lub Alfadiagiem, bo tak to pół auta wymienisz i nadaj będzie źle, nie wiem skąd się wam biorą pomysły kupowania używanych przepływomierzy ...
Do sprawdzenia co pokazuje MAF przy wchodzeniu na obroty, wskazanie sondy, czas wtrysku i w miarę możliwości ciśnienie paliwa pod obciążeniem, może po prostu pompa umiera. Ale tak jak pisałem nie ma co po omacku wymieniać ...
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
witam odłonczyłem przepływomierz i auto kreci do przerywacza tylko teraz z dołu gorzej idzie czy to morze byc wina przepływki ?? czekam na odp
No jak widać tak, dlatego pisałem Ci, albo znajdź kogoś z alfadiagiem/unidiagiem albo kup sobie kabel OBD za 50zł soft na forum znajdziesz darmowy i sam zdiagnozujesz co boli auto i nie kupuj używanych części bo to pieniądze wyrzucone w błoto!!! Wydatek na kabel OBD nie współmierny względem tego co zaoszczędzisz, a co wiedzy złapiesz przy tym to Twoje ;]
Jak w aucie był uwalony przepływomierz to i sonda lambda będzie do wymiany.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
witam znalazłem co było przyczyna sonda lambda ale teraz dylemat mam tylko jedna a w miejsce drugiej ktos wkrecił srube teraz mam pytanie kupic dwie czy jedna i czy znajde wtyczke ,zeby podłaczyc nowe dwie sondy a i czy musza bc dwie silnik 2,5 v6 24v 1997r
Kolego to 97 rok, więc sterownik me2.1 i tylko jedna regulacyjna sonda lambda przed katalizatorem, to co nazywasz że ktoś wkręcił śrubę ma tak wyglądać, jest to rewizja w razie gdyby trzeba było pobrać spaliny do analizy sprzed katalizatora lub zmierzyć ciśnienie w wydechu [tak można zdiagnozować przypchanie katalizatora.
Sonde masz mieć wkręconą przed łącznikiem elastycznym [jeśli jeszcze fabryczny to wyglada jak metalowa beczka] zaraz za "portkami".
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts