Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: obrpty 2,5v6

  1. #1
    fredko86
    Gość

    Domyślnie OBROTY 2,5v6

    witam mam alfe 156 97r 2,5 v6 i mam problem z obrotami bo nie chce kreci do konca obrotomierza to znaczy do pieciu tysiecy jest ok powyrzej dławi sie i dochodzi do siedmiu tysiecy ale z trudem czekam na sugestie fredko86

  2. #2
    Zenith
    Gość

    Domyślnie

    jak przepływomierz? rury od filtra powietrza?

  3. #3
    fredko86
    Gość

    Domyślnie

    dzieki za sugestie rura uszkodzona ta gumowa od silnika nie wiesz kolego gdzie moge takie cos kupic nie drogo obleciałem całe allegro i nie ma podzwoniłem i nikt nie ma

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał fredko86 Zobacz post
    dzieki za sugestie rura uszkodzona ta gumowa od silnika nie wiesz kolego gdzie moge takie cos kupic nie drogo obleciałem całe allegro i nie ma podzwoniłem i nikt nie ma

    Nie drogo to moze i nie,ale kupisz na allegro kompletny dolot za 280zł.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    fredko86
    Gość

    Domyślnie

    kupiłem inne rury sprawne urzywane tak samo przepływomierz i tylko chodzi lepiej na wolnych nadal pustka pomiedzy 5 a 7 tys obrotów

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Szukaj kolego forumowicza z Twoich okolic bawiącego się Unidiagiem lub Alfadiagiem, bo tak to pół auta wymienisz i nadaj będzie źle, nie wiem skąd się wam biorą pomysły kupowania używanych przepływomierzy ...


    Do sprawdzenia co pokazuje MAF przy wchodzeniu na obroty, wskazanie sondy, czas wtrysku i w miarę możliwości ciśnienie paliwa pod obciążeniem, może po prostu pompa umiera. Ale tak jak pisałem nie ma co po omacku wymieniać ...
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #7
    fredko86
    Gość

    Domyślnie

    witam odłonczyłem przepływomierz i auto kreci do przerywacza tylko teraz z dołu gorzej idzie czy to morze byc wina przepływki ?? czekam na odp

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    No jak widać tak, dlatego pisałem Ci, albo znajdź kogoś z alfadiagiem/unidiagiem albo kup sobie kabel OBD za 50zł soft na forum znajdziesz darmowy i sam zdiagnozujesz co boli auto i nie kupuj używanych części bo to pieniądze wyrzucone w błoto!!! Wydatek na kabel OBD nie współmierny względem tego co zaoszczędzisz, a co wiedzy złapiesz przy tym to Twoje ;]


    Jak w aucie był uwalony przepływomierz to i sonda lambda będzie do wymiany.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #9
    fredko86
    Gość

    Domyślnie

    witam znalazłem co było przyczyna sonda lambda ale teraz dylemat mam tylko jedna a w miejsce drugiej ktos wkrecił srube teraz mam pytanie kupic dwie czy jedna i czy znajde wtyczke ,zeby podłaczyc nowe dwie sondy a i czy musza bc dwie silnik 2,5 v6 24v 1997r

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Kolego to 97 rok, więc sterownik me2.1 i tylko jedna regulacyjna sonda lambda przed katalizatorem, to co nazywasz że ktoś wkręcił śrubę ma tak wyglądać, jest to rewizja w razie gdyby trzeba było pobrać spaliny do analizy sprzed katalizatora lub zmierzyć ciśnienie w wydechu [tak można zdiagnozować przypchanie katalizatora.

    Sonde masz mieć wkręconą przed łącznikiem elastycznym [jeśli jeszcze fabryczny to wyglada jak metalowa beczka] zaraz za "portkami".
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory