Witam
Zastanawiam sie nad zakupem Mito z silnikiem multiair czy moze miał już ktoś styczność z takim modelem miciaka, jak to faktycznie jeździ i czy rzeczywiście jest taka poprawa w parametrach silnika
Witam
Zastanawiam sie nad zakupem Mito z silnikiem multiair czy moze miał już ktoś styczność z takim modelem miciaka, jak to faktycznie jeździ i czy rzeczywiście jest taka poprawa w parametrach silnika
Ostatnio edytowane przez Tuti ; 26-10-2010 o 13:38
Chyba jeszcze za wcześnie na znalezienie właściciela MiTo z multiairem , nawet jeśli ktoś już zamówił to teraz czeka spokojnie na odbiór.
AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
BMW 540i G30 ( 2019 -
Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!
no nic czyli grzecznie i czekam na mojego miciaka mam nadzieje ze spełni moje oczekiwania.
Ciekawe, czy ten patent bedzie stosowany rowniez w Dieslach.
Krajcok
GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
XKR 4.0 V8 kompressor
a tego nie wiem, pewnie narazie zastosowali to w konstrukcji gdzie efekt bedzie najwiekszy pozatym koncern fiata przygotowuje sie do rozwoju malych siników benzynowych turbo doładowanych. Najgorsze w nowej gamie silnikowej Mito jest że nie ma żadnej konkretnej dokumentacji. Żaden salon Alfy nie ma najnowszych katalogów i jak tu sobie wybrać samochód .
Ostatnio edytowane przez jamrozw ; 05-01-2010 o 22:10
Napisz do centrali na szturmowa z prosba o katalogimnie wysłali
![]()
Ja równiez myślę o zakupie takiej malej bryczki z multiairem 135KM.Dostalem już ofertę na wersje Distinctive-po dodaniu skorzanego środka,Blue& Me i pary innych pierdól po zastosowaniu upustow cena wynosi ponad 72tyś pln.
Uważam że bardzo drogo.
Co do jazdy-W PL chyba jeszcze niema demo z takim silnikiem.Sprzedawca jeżdzil tym w Italii i mowi że przy niskich obrotach zbiera sie jak 1.6jtdm i generalnie auto lubi niskie obroty.
Może ma już ktos Punto lub Abartha z tym silnikiem,ale na tym forum sie chyba nie odezwie.
Zawory są sterowane olejem z silnika ,ciekawe jak będzie wyglądal rozruch przy np -15C.
no ja rozpoczołem odliczanie na moim zamówieniu, mam nadzieje że mój golas będzie żwawy. Co do abartha to nie kozystają z silników multiair, faktycznie najszybciej będzie można przejechać się punto evo z tym silnikiem.
Jeśli można !
Jaka wersje zamówiles,czy jeżdzileś wcześniej jakimś miciakiem(na próbę),jak spisuje się T-jet w Lancii.
no wiec od początku zamówiłem Mito Quadrfoglio Verde kolor czarny czyli mega baze , jeździłem wcześniej miniakiem pożyczonym dzieki uprzejmości dilerowi dystinctivem 1.4 155KM , jeśli chodzi o lancie to jest to generalnie brawo z zmieniona blacharą ale musze przyznać że auto jest fantastyczne duże i wygodne tylne siedzenie to kanapa jest ruchoma dzieki temu mozna regulować pojemność bagażnika. Całe auto jest wykończone z smaczkiem lanci chociaż są ele. które mi nie pasują, jeśli chodzi o jazde to auto jest zadziwiająco zrywne a to dzieki turbo i 6 biegowej skrzyni biegów to jest róznica miedzy bravo a lancia bravo nie ma zastosowanej skrzyni 6 biegowej dzieki temu nie ma duzej roznicy w przyspieszeniu miedzy 120 i 155. Bardzo fajne auto rodzinne , ale ja w 90 % jezdze sam wiec potrzebuej czegos mniejszego i bardziej zadziornego.