Pingwin, chyba Sergio przeczytał Twoje posty i wyjaśnił o co chodzi
Link: Sergio Marchionne na Detroit Auto Show
Pingwin, chyba Sergio przeczytał Twoje posty i wyjaśnił o co chodzi
Link: Sergio Marchionne na Detroit Auto Show
Tuti, masz może linka do pełnego wywiadu?
Nie obraź się, ale mam uraz do cytatów wyrwanych z dłuższych wypowiedzi![]()
Całego nie mam, tylko urywki publikowali:
http://www.gminsidenews.com/forums/f...-2010-a-87885/
http://www.reuters.com/article/idUSTRE60A3XS20100111
Cholera! Wygląda to jak mowa pogrzebowa.
Ale z diagnozą jaką postawil trudno dyskutować.Ciekawe co mial na myśli mówiąc,że MiTo ma cechy BMW-chyba nie myślał cenie. Wygląda też na to że postawili krzyżyk na 159(bo nie osiągnęla celu handlowego).Prawdopodobnie prace nad następcą 159 są w "lesie",a 169 jest w czarnej d...ie.
Ogólnie Fiut nie ma w tej chwili pomyslu na Alfę,a jedynymi ludżmi którzy w nią wierzą i będą za nią tęsknić jesteśmy My Alfiści.
Ps.
Przepraszam za mój porażający optymizm z samego rana
Ostatnio edytowane przez otto ; 12-01-2010 o 07:46
Myślę, że była to odpowiedź na pytanie typu: Czy Alfa nie ma już zamiaru robić samochodów typu BMW (luksusowo-sportowe)?
Z tego co piszą ludzie na forum i jak pokazał test na torze (link: Test Alfa MiTo 1.4 Multiair na torze Nurburgring) to chyba ma te cechy sportowe i jeździ przyzwoicie.
Zwalił na ludzi odpowiedzialnych za przyszłe produkty AlfyZ nimi można rozmawiać (był live chat na alfisti.com) i ich przekonywać, że kupicie V8 z Transaxle prosto od dealera
![]()
jedno pocieszenie.... nie zamierza chyba na razie likwidować marki ani oddawać jej Chińczykom... Powinien zadać sobie pytanie jednak, dlaczego 159 nie spełniła nadziei, mimo ze to znakomite i piękne auto. A to jest proste, panie Marchionne: auto było następcą 156 ale okazało się zdecydowanie droższe, albo też nie było następcą 156, a czymś pośrodku między 156 a 166. No to proste pytanie: kto miał je kupować? dla właścicieli 156 było (jest) za duże i za drogie, a dla tych od 166 za małe. Do tego dodać można FATALNA PROMOCJĘ (te klipy reklamowe, ze słowem "wada" czy "kłamstwo", pisałem już o tym, Plancior chyba mnie za to ganił) oraz marną gamę silników. Benzynowych, ma się rozumieć, bo diesli było od groma. Tylko, że diesle na zachodzie średnio się sprzedają....
Panie Marchionne, Pan jest grabarzem.
W nr 2/2010 AUTO MOTO(od dzisiaj w kioskach) niejaki red .Maznas Jaroslaw pisze o plotkach krążących po wloskich salonach na temat kiepskiej przyszlości marek Lancia i Alfa Romeo. Ponoć ratunek może przyjść tylko od Volkswagena,którego szefowie "bardzo chcą mieć Alfę Romeo ,bo próba wypromowania Seata na markę o charakterze zbliżonym do legendarnej Alfy byla nieskuteczna "-nie wiem już śmiać się czy plakać
Księgowi z Turynu nie zechcą kolejny rok doplacać do Alfy(podobno ok 250mln eu.za 2008 i podobnie za 2009).
Z zapowiedzi modelowych pana Marichionne bije wielka skromność ,niekonsekwencja i niepewność,więc może my im pomożemy stawiając darmową diagnozę i pisząc co byśmy(jako użytkownicy) chcieli od Alfy w perspektywie 3 do 5 lat.-zaznaczcie jaką kwotą chcielibyście wesprzeć Alfę kupując fabrycznie nowe auta.
Panie i Panowie Alfiści pomożecie???
Ps.
Tuti-może wiesz ile wyprodukowano modelu 159, Brery i Spydera od 2005 r.
Ostatnio edytowane przez otto ; 13-01-2010 o 13:23
otto Maznas sam tego nie wymyślił. The Financial Times opublikował opinię jakiegoś analityka, że VW jest zainteresowany Alfę od dłuższego czasu. Właśnie w tym celu lansuje Seata jako markę śródziemnomorską z emocjami - taką jak Alfa.
Straty o których piszesz też były publikowane w Automotive News Europe, nie wiem czy powiedział to sam Marchionne czy redaktorzy obliczyli. Marchionne na pewno powiedział, że Alfa planowała sprzedawać 300 tys. samochodów rocznie, tymczasem sprzedała w tym roku chyba 170 tys.
Alfa sama o to prosi. Jak znasz angielski to możesz się zarejestrować na stronie www.alfisti.com. Co jakiś czas na forum będzie pojawiał się Maurizio Consalvo, człowiek odpowiedzialny za przyszłe produkty Alfy. Już raz był na forum - na AlfaNews masz relację z tego livechata w języku polskim.
Ile wyprodukowano nie mam... Myślę, że niedługo w prasie będą się pojawiać statystyki sprzedaży różnych marek z poprzedniego roku. Sprzedaż AR w Polsce aut typu 166, GT była kilka lat temu tragiczna - raptem kilka-kilkanaście sztuk.
Czas pokaze co bedzie. Alfa i Lancia to dwie marki o bardzo dlugiej historii, produkujace piekne samochody, i zapewne nieznikna tak z dnia na dzien.
Czasem tez zastanawiam sie czy jakby VW nie przejal AR to nie bylo by lepiej dla AR ;/
Il cuore ha sempre ragione.
Senza cuore saremmo solo macchina...
Kto wie ,może Milano 155 masz rację.
Hindusi są wlaścicielem Jaguara,a mimo to marka w krótkim czasie wypuścila świetnego XF i nowego XJ (pewno byly przygotowywane dużo wcześniej,ale Hindusi niczego nie zepsuli)
Za rok może dwa zobaczymy co Chinczycy zrobią z Volvo.