Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Centralny Zamek na Pilota z Alarmem

  1. #1
    Mefi24
    Gość

    Domyślnie Centralny Zamek na Pilota z Alarmem

    Coraz bardziej mnie zaczyna wkuzac ta AR 156 by co kolwiek zrobic trzeba rozebrac pol samochodu ... Dzis prubowalem zamontowac Alarm z centralnym zamkiem na pilota Firmy Dragon z Pilotem 3d LCD.
    ii Brak mozliwosci dojscia do dzwi z kokpitu niema jak obejsc Kostki by podpiac kable z alarmu do kabli od centralnego .. Pod Kokpitem z bezpiecznikami nie dałem rady znaleść Kabli ktore by szly od tych dzwi z mechanizmem Centralnego zamka ma ktoś może pojecie gdzie to szukać i jak ?? z prawej strony od pedału Sprzegła jest wygluszenia niema zabardzo jak go wyciagnąć nawet a ono chyba przysłania kable jakieś porady ??

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar palchon
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SJZ
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD SPORTWAGON
    Postów
    778

    Domyślnie

    Montowałem też alarm i troche wiedzy mam na ten temat. Do tego centralnego chcesz podpiąć sterowanie centralnym z alarmu, czy nadzór nad drzwiami ??
    Wszelkie tego typu połączenia proponuje robić przy centralce servizi w schowku.
    Jeśli chcesz przepchnąć kable pod maskę z kokpitu to odkręć, ten plastik pod szybą z zewnątrz i obok filtru kabinowego jest fajny przepust
    Pozdrawiam
    Alfa Romeo 156 1,9JTD '02 SPORTWAGON
    Szerokopojęta elektronika i elektryka samochodowa

  3. #3
    Mefi24
    Gość

    Domyślnie

    chce aby mi tylko otwieralo i zamykalo dzwi na pilota + plus dzialal Alarm + swiatla kierunku sie zapalaly po wlaczeniu i wylaczeniu powiedz ktoredy najszybciej i najlatwiej sie dostane do tego wszystkiego

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mefi24 Zobacz post
    chce aby mi tylko otwieralo i zamykalo dzwi na pilota + plus dzialal Alarm + swiatla kierunku sie zapalaly po wlaczeniu i wylaczeniu powiedz ktoredy najszybciej i najlatwiej sie dostane do tego wszystkiego
    najszybciej i najprościej dostaniesz się do interesujących cię przewodów tuż przy lewym progu od strony kierowcy.w większości aut tamtędy idzie główna wiązka.

    trzeba zdjąć listwę progową i nakładkę słupka przy desce rozdzielczej,odchylić dywan i wygłuszenie.
    jak już wyłuskasz tą wiązkę to musisz ostrożnie rozciąć czarny oplot.następnie bierzesz kontrolkę,prubówkę czyli żaróweczkę z przewodem 12V,najlepiej żeby miała ostry szpikulec na końcu.przewód dajesz na masę a prubówką nakłuwasz przewody poszukując tego który cię interesuje.

    centralny zamykasz i otwierasz masą a kierunki właczasz i szukasz przewodu który będzie "mrugał".

    jak wszystko zlokalizujesz trzeba dokładnie polutować połączenia i dobrze zaizolowac.

    zawsze tak podłączałem alarmy i nigdy nie było żadnych problemów.

    pozdrawiam!!!


    moja druga ulubienica...

  5. #5
    Mefi24
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał andro34 Zobacz post
    .

    trzeba zdjąć listwę progową i nakładkę słupka przy desce rozdzielczej,odchylić dywan i wygłuszenie.
    jak już wyłuskasz tą wiązkę to musisz ostrożnie rozciąć czarny oplot
    pozdrawiam!!!
    zycze powodzenia prubowalem wczoraj sie tam dostac i jak odchwilisz wygluszenie to dobry jestes ( twarde i grube i dosc duze ) niema jak sie tam dostac do tych kabli niewiem jak oni to zrobili ale by te wygluszenie wyciagnac pewnie trzeba pol kokpitu rozkrecic by je wysunac

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mefi24 Zobacz post
    zycze powodzenia prubowalem wczoraj sie tam dostac i jak odchwilisz wygluszenie to dobry jestes ( twarde i grube i dosc duze ) niema jak sie tam dostac do tych kabli niewiem jak oni to zrobili ale by te wygluszenie wyciagnac pewnie trzeba pol kokpitu rozkrecic by je wysunac
    teraz jest zimno i wszystko jest sztywne i zmarźnięte.

    wystarczy odchylić te wygłuszenie i ostrożnie wydobyć wiązkę.

    mam w ten sposób podłączony alarm w swojej alfie więc jest to wykonalne.


    moja druga ulubienica...

  7. #7
    steniu4
    Gość

    Domyślnie

    Odgrzebie kotleta. Czy wiecie może jakie przewody odpowiadają za sterowanie CZ i dokładni gdzie ich szukać?? Na forum piszą różnie. Raz, że w schowku, potem że słupek koło nóg kierowcy, gdzie indziej coś o centralce w bagażniku... Mi chodzi o podłączenie zewnętrznej centralki sterującej jedynie zamykaniem i otwieraniem auta ew mignięcia kierunkowskazami sygnalizujące otw/zam drzwi...
    Ciężko coś do tej AR156 znaleźć jak chodzi o opisy-schematy

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    EEee chłopie
    W DTE są czytelne schematy i rozkład wiązek.

    "Na forum piszą różnie. Raz, że w schowku, potem że słupek koło nóg kierowcy, gdzie indziej coś o centralce w bagażniku"

    Bo to wszystko prawda.
    Centralka servizzi jest pod airbagiem pasażera nad schowkiem - tam schodzą się WSZYSTKIE przewody.

    Kable - wiązka przechodzą w słupku po lewej strony od nóg kierowcy - prawda.

    W bagażniku nad podsufitką obok światełka jest odbiornik pilotów - z niego wychodzi jeden przewód sterujący otwieraniem, drugi zamykaniem drzwi - i to też prawda.

    Chcieć poszukać schematów = móc zrobić co się chce.
    miłej zabawy.
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  9. #9
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR Spider 2.0 TS; AR Giulia 2.0 280KM
    Postów
    218

    Domyślnie

    Kolego, wszystko to co potrzebujesz znajdziesz po odkręceniu ok 6 śrubek trzymających flokowane wnętrze schowka przed pasażerem.
    Za tym schowkiem znajduje się biały moduł do którego są wpięte 3 wtyczki.
    Na wtyczne prawej pin 4 (żółty przewód) "Door lock power sourse (release) - przy zamykaniu drzwi centralnym zamkiem z pilota w kluczyku na chwilę pojawia się "-12V", pin 5 (szary przewód) "Door lock power source (lock) - przy zamykaniu na chwilę pojawia się "+12V"
    Na małej wtyczce z tyłu na pinie 8 masz "Side light On signal".
    Ja bym wpinał się właśnie tam. Ale ściągnij sobie program DTE lub eLearn i patrz w schemat.

  10. #10
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Jak chcesz poradzic sobie z podłączeniem czujników otwarcia drzwi do alarmu?
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

Podobne wątki

  1. Nie działający centralny zamek z pilota
    Utworzone przez raxor19 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-02-2016, 00:13
  2. [GTV] Centralny zamek z pilota.
    Utworzone przez Mirinda41 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-10-2013, 15:31
  3. Centralny zamek z pilota
    Utworzone przez Menel003 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 20:13
  4. [146] Centralny zamek na pilota
    Utworzone przez kripp w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 25-09-2010, 17:27
  5. [156] centralny zamek z pilota
    Utworzone przez Tfaruk w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-11-2008, 20:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory