Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 38

Temat: Chce wymienic rozrzad - pytania do speców

  1. #1
    magico
    Gość

    Domyślnie Chce wymienic rozrzad - pytania do speców

    He3j.

    Chce wymienic rozrzad, V6

    Czy ma ktos schemat jak to zrobic lub jego ustawien?
    Jak wyglada kwestia naciagu paska, sam sie naciagnie napinaczem> i jako on jet na slimaku czy hydrauliczny. oraz kwestia rozrzadu czy ma on zmienne fazy? czy bez blokad jak sie markerem zrobi znaki da rade?

    prosze o podpowiedz, dzieki z góry

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    tylko na blokadach, nie zabieraj sie bez tego do wymiany w V-ce bo bedziesz zalowal, pogadaj z Neilikiem to Ci moze podesle jak mu dasz kase w zastaw ale to juz od niego zalezy

  3. #3
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    jak blokady to tylko oryginalne bo na tych z allegro silnik później się trzęsie.. nie są idealne (mierzyłem z oryginalnymi)

    całą procedurę znajdziesz na forum - wystarczy poszukać.


    zadałeś takie pytania, że na Twoim miejscu nie brał bym się za wymianę nie wiedząc tego oglądając silnik.. takie moje zdanie.
    Ostatnio edytowane przez fr33 ; 07-02-2010 o 16:22
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  4. #4
    majcher131
    Gość

    Domyślnie

    oprucz blokad potrzebujesz czujnik położenia GMP tłoka za wymiane na orginalnych przyżadach biore 500 zł bez cześci......

  5. #5
    magico
    Gość

    Domyślnie

    fr33a mozesz mi powiedziec jak mam zobaczyc jaki jest napinacz skoro jest po osłonami? nie mam oczu xray

  6. #6
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał magico Zobacz post
    fr33a mozesz mi powiedziec jak mam zobaczyc jaki jest napinacz skoro jest po osłonami? nie mam oczu xray

    nieważne, poszperaj na forum, użytkownik QBA wklejał całą procedurę wymiany w 2.5/3.0 V6 24V ..
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  7. #7
    Alfa166_3,0
    Gość

    Domyślnie

    Witam!
    Zawsze wymieniałem rozrząd na własne znaki tzw. "korektor" z powodu cięć budżetowych zakładu w jakim pracowałem i zróżnicowaniu marek jakie były obsługiwane (osobiście oczywiście wolał bym blokady). W każdym razie przyszła pora na rozrząd w moim v6 i z tego miejsca chciałem się zapytać co może być nie do przeskoczenia bez blokad?? uszczelniaczy nie zmieniam bo były robione wymianę temu, chce wymienić pompę wody, pasek, napinacz + rolki... Wiem co może pójść nie tak przy własnych znakach ale jak narazie ta metoda mi się sprawdzała. Mój plan zakłada naznaczenie starego paska i kół, przeniesienie znaków ze starego paska na nowy i założenie nowego wraz z pompą wody rolkami i napinaczem według znaków. Dlaczego po takim zabiegu alfa może pracować nierównomiernie jak pisali wyżej koledzy??

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    masz 4 walki i wszystkie cztery maja kola plywajace mowi Ci to cos?

  9. #9
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Panowie, zostawie to lepiej mechanikom bo widze że nikt tu nie ma o tym większego pojęcia, a tak pozatym że wszystko jest w "szukaju" to jest jeszcze takie coś jak eper.
    Wymiana rozrządu w V-ce nie jest prosta napewno nie da się porównać tego z wymianą paska w rzędowej czwórce na jednym wałku, a wszelkie kombinowanie spowodowane brakiem odpowiednich przyrządów skończy się tym że i tak ktoś kto sie na tym zna będzie musiał robić po was jeszcze raz.
    Blokady (najlepiej orginalne) i czujnik położenia tłoka są raczej nie zbędne do poprawnego wykonania tej czynności, warto też pomyśleć o nowych uszczelkach pokryw wałków.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  10. #10
    Alfa166_3,0
    Gość

    Domyślnie

    Mówi ale jak nie wymieniam uszczelniaczy to po co je odkręcać??
    Czyli dam rade bez blokad...
    Ostatnio edytowane przez Alfa166_3,0 ; 08-02-2010 o 00:21

Podobne wątki

  1. Tanio wymienic rozrzad szczecin
    Utworzone przez papa16b w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-11-2010, 21:50
  2. Pare pytań do speców od LPG.
    Utworzone przez dududs w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 29-07-2010, 21:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory