Tak jak w temacie.Bardzo awaryjna?Fajna sprawa z tą skrzynią czy omijać szerokim łukiem?Pytam ponieważ mam okazję kupić Alfe 147 2.0 z tą właśnie skrzynią.Z góry dzięki za jakiekolwiek informacje.
Tak jak w temacie.Bardzo awaryjna?Fajna sprawa z tą skrzynią czy omijać szerokim łukiem?Pytam ponieważ mam okazję kupić Alfe 147 2.0 z tą właśnie skrzynią.Z góry dzięki za jakiekolwiek informacje.
Może ktoś kto ma będzie innego zdania. ale odradzam, gdyż ma się co psuć a naprawa może być droższa niż wartość samochodu.
niestety selespeed to rozwiazanie podwyzszonego ryzyka. chyba lepiej sie nim nie interesowac.
Zauważcie że z reguły wypowiadają się Szanowni klubowicze którzy selespeedem nie jeździliJa jeżdżę, cieszę się jazdą i na manuala nie zamienię.
Podstawa to przed zakupem dobrze sprawdzić (examiner), potem dbać (wszystko ładnie opisane w instrukcji). Wrażenia z jazdy - niezapomniane. Pozdrawiam.
Ja również selespeedem nie jeździłem ale pytanie jest czy dla korzyści z automatu warto ryzykować? Stosunkowo niewiele ich na forum a problemów sporo. A z postów wynika że problem jest nie tyle z kasą na naprawę ale z fachowcami. Drugie to sam selespeed, to nie typowy prawie bezobsługowy automat tylko proteza (z folmuły 1, łał....) mieszająca lewarkiem. Zmiana biegów z opinii użytkowników też rewelacyjnie płynna nie jest (chyba że to przypadki złej kalibracji)
Slider2002 ładnie to ujął "rozwiązanie podwyższonego ryzyka"
Do rozwagi przez potencjalnego kupca, ale uwagi "malkontentów" też często są przydatne.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
A ja bym chetnie takim autkiem pojezdził.
Kupiłem 2 dni temu 147 z 2 litrowym silnikiem i przekładnią SelespeedCo tu dużo pisać...po prostu bajka!!!!Świetna zmiana biegów i bardzo płynna przede wszystkim.Jestem bardzo zadowolony!!!Pozdrawiam
Selespeed to skrzynia z normlanym suchym sprzęgłem i aktywatorem hydraulicznym. Podobne rozwiązanie jest w VW Lupo i w Smarcie. Umiejętna obsługa, kalibracja raz w roku i nic się nie powinno dziać. Zapytaj uzytkownika ozzy o wrazenia z eksploatacji, bo tez długo jezdzi juz Selespeedem.
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer