Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Wymiana świec AR 2,5 V6 24V

  1. #1
    wlodas
    Gość

    Domyślnie Wymiana świec AR 2,5 V6 24V

    Podpowiedzcie jakie świece i za ile? Jaka procedura wymiany? Może ktoś już to robił sam czy może jednak warsztat a jeżeli to jakie koszty?????

  2. #2
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    świece - platyny NGK

    procedura jest taka, że odpinasz dolot, ściągasz przednią pokrywkę i puchę kolektora z drugiej głowicy, odkręcasz cewki zapłonowe i świece widać odkręcasz, wyjmujesz, wkładasz nowe .. bo sprawie. przy okazji można sobie ładnie umyć wszystko (dla maniaków)
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Warto sobie kupić lub pożyczyć takie szczypce do opasek
    http://www.narzedziowy.com.pl/img_pr...5-AI040018.jpg
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Pawcio
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 159 1750 TBI
    Postów
    614

    Domyślnie

    Pozwolę sobie podłączyć pod temat bo mnie to wkrótce czeka!
    Trzeba zdjąć cały kolektor dolotowy łącznie z przepustnicą? A potem jakąś adaptacje jej przeprowadzić?

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Tak całość zdjąć trzeba, adaptacji robić nie trzeba, ważne aby przy odpinaniu przepustnicy zapłon był wyłączony i kluczyk wyjęty ze stacyjki, nic więcej.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #6
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    najlepiej dla spokojnej głowy odpiąć plusa z aku
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Pawcio
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 159 1750 TBI
    Postów
    614

    Domyślnie

    Jeszcze jedno,zalecane jest wymienić jakieś uszczelki,gumki po zdjęciu kolektora i baranków?

  8. #8
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    nic nie musisz wymieniać.. a baranków nie musisz w ogóle wyjmować.. wystarczy ściągnąć z gum puchy kolektora.
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  9. #9
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pawcio Zobacz post
    Jeszcze jedno,zalecane jest wymienić jakieś uszczelki,gumki po zdjęciu kolektora i baranków?
    Nie trzeba nic zmieniać, jak szczypce do opasek click-r skombinujesz sobie to śladu po robocie nie będzie.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #10
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    jak szczypce do opasek click-r skombinujesz sobie to śladu po robocie nie będzie.
    da radę cęgami albo obcinaczkami do kabli.. robiłem tak i bardzo ładnie się zamki zapinają
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

Podobne wątki

  1. Wymiana świec
    Utworzone przez Vojtas w dziale 156
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 08-06-2013, 15:58
  2. [145] wymiana świec 1.4TS
    Utworzone przez daniello22 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-10-2011, 09:32
  3. V6 - wymiana świec
    Utworzone przez deka07 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-09-2011, 10:52
  4. Wymiana świec 2.0 TS
    Utworzone przez bella w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-03-2011, 11:40
  5. [145] Wymiana świec
    Utworzone przez deevee w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-01-2010, 14:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory