Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Latające obroty..Wtrysk...

  1. #1
    kamil199402
    Gość

    Domyślnie Latające obroty..Wtrysk...

    Witam.
    Jestem tu nowy i to moj pierwszy post Pisze tu ponieważ mam problem i wiem że zostanie on tu napewno rozwiązany Napewno były takie problemy i wgl. ale założe swoj własny. Więc po odpaleniu Alfy Romeo 156 1.8 TS (zimny silnik) czasami, znaczy prawie zawsze zaczynaja latac obroty. Przy odpaleniu ma gdzieś 1500 obrotów po czym po chwili spada do tych normalnych 800-900 i wtedy zaczyna się zabawa. Obroty zaczynaja spadac w dól gdzieś 200-400 tak że aż cały samochod lata ale zaraz wraca do normy i tak cykl powtarza sie co jakis czas do poki silnik sie nie nagrzeje. Ponnadto włacza sie kontrolka od wtrysku (czerwona świeca) z tego co wiem to niby czujnik od wału jest do wymiany ale nie jestem pewny.I tak co jakiś czas się włacza i wyłacza ta kontrolka. W samochodzie został wymieniony przepływomierz, termostat (temp. silnika w normie) filtr powietrza ok. Wałki rozrzadu też byly wymieniane jakiś czas temu. Co na to poradzicie??

    Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    jak się zaświeca kontrolka to występuje błąd który ECU zapisuje.Jezeli podpinałeś pod komputer i wyskakuje błąd czujnika obrotów to trzeba go wymienić.Jaką przepływke kupiłes?

  3. #3
    kamil199402
    Gość

    Domyślnie

    Podpinałem kompa ale czujnika mi nie wykrył od tych obrotów , wyglada tak jakby bylo w normie chociacż tak nie jest...

    ---------- Post dodany o godzinie 20:55 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 20:52 ----------

    Przepływomierz oryginalny taki jak był BOSHA

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar richi102
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Ford Mondeo MK4 1.8 TDCI 2010
    Postów
    381

    Domyślnie

    Witam wszystkich, mój pierwszy post na tym forum i pewnie nie ostatni.
    Ja mam podobny problem:
    Na zimnym silniku (zawsze z rana ) obroty wskakują na 1500 i zaczynają falowac powoli w dół o 100-200 obr. Gdy silnik się nagrzeje obroty utrzymują się na 900.
    Jaka może byc tego przyczyna, dodam że na 99% przepływomierz do wymiany,albo termostat. Temperatura silnika ok 45-50 chyba że jadę powoli albo auto stoi, wtedy temperatura wskoczy na niecałe 90. Czy ktoś poradzi mi w tym problemie.
    Opiszę jeszcze następny problem żeby nie zakładac nowego tematu.
    Wczoraj zapaliła mi się kontrolka od świateł paliła się cały czas podczas jazdy i przestały mi działac światła cofania. Sprawdziłem bezpieczniki i żarówki (sprawne). Dzisiaj z rana kontrolka zaświeciła się tylko podczas przekręcenia kluczyka i światła działały, po kilku kilometrach zapaliła się znowu i światła znów przestały działac. Dodam że chwilę przed tym wymieniałem obudowę od filtra powietrza, może tam z przodu coś się rozłączyło. A może jest to włącznik świateł cofania albo jakieś kable na klapię z tyłu. Jak to sprawdzic, dodam że jestem zielony w temacie samochodów, a wszystko co wiem wyczytałem na forum, a do tego Alfę mam od tygodnia.
    Z góry dziękuję za pomoc.

  5. #5
    selius
    Gość

    Domyślnie

    kamil199402 - jesli obroty Ci faluja na jalowym i w tym momencie wyskakuje Ci blad to obstawial bym krokowca. U mnie dzieje sie podobnie i do tego mam szarpania ;/ Jak podpinales pod kompa to jakie bledy Ci wyszly?

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamil199402 Zobacz post
    Podpinałem kompa ale czujnika mi nie wykrył od tych obrotów , wyglada tak jakby bylo w normie chociacż tak nie jest...

    ---------- Post dodany o godzinie 20:55 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 20:52 ----------

    Przepływomierz oryginalny taki jak był BOSHA
    Jeśli zapala się kontrolka to musi być błąd w pamięci ECU - musisz go koniecznie odczytać, zanim zaczniesz wymieniać w ciemno jakieś części, bo to szkoda pieniędzy.

Podobne wątki

  1. 1.9 JTD 16V prawdopodobnie wtrysk
    Utworzone przez marcin123 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 09-09-2015, 20:10
  2. [159] Wyrwany wtrysk
    Utworzone przez mieszczuch w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-11-2013, 01:25
  3. [166] wtrysk, falujace obroty i zalaczony wiatrak
    Utworzone przez oko166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-12-2011, 14:20
  4. Wtrysk
    Utworzone przez argon1504 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-10-2011, 10:59
  5. (164)Wtrysk LPG
    Utworzone przez NOE w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 03-05-2009, 10:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory