Witam. Jak w temacie.. Musze kupic takie cos, gdyz moje jak widac się już nie nadaje..![]()
Witam. Jak w temacie.. Musze kupic takie cos, gdyz moje jak widac się już nie nadaje..![]()
Witaj.
Jeśli zależy Ci na długiej i sprawnej pracy Twego auta,proponuję udać się do dobrego sklepu z częściami zamiennymi lub do serwisu.Pamiętaj jednak,żeby kupić daną część jakiegoś renomowanego producenta jak rouville lub lemforder.Jakbyś miał jakiś problem,lub potrzebował pomocy z doborem właściwej tulejki ,lub potrzebował nr oe danej części,a nawet gdybyś miał problem z jej załatwieniem,pisz śmiało smc28@o2.pl.
Pozdro.
To przeciez pisze ze potrzebuje![]()
To numer telefonu do mnie 664 446 415.
Zadzwoń o 9:00 do mnie,to Ci załatwię.Przygotuj nr budy,bo będzie mi potrzebny.
Obawiam się, że będzie problem ze zdobyciem samej tulejki, raczej tylko wymiana całej pompy, lub dobieranie tulejki po wymiarach. Ceny pompy 150-220 zł. w zależności od producenta. Oryginał 392 zł.
http://www.lpr.it/eng/vediidraulicao...pr2=2220&lpr3=
dla przykładu LPR wystarczy kliknąć na niebieski numer 2220 wyskoczy zdjęcie.
Ja sobie odpuściłem szukanie tulejki, ona jest jakoś fabrycznie przyklejona. Wrzuciłem nową pompę sprzęgła (stara zresztą trochę podciekała).
Panowie u mnie to samo. Tulejka wygląda jak u twórcy tematu. Wie ktoś czy da radę dostać ją osobno a nie kupować całą pompę ??? (pompe mam sprawna to po co wydawać 300zł na takie g&^%. Kurde z taką to nie za bardzo chcę jeździć szczególnie że już mi raz pompa wypadła z pedału i pedał w podłogę + brak możliwości zmiany biegu. Dobrze że miałem możliwość zjechania i zatrzymania się w bezpiecznym miejscu. Pomóżcie.
PS: Widziałem zestawy naprawcze do pomp sprzęgła na allegro ale niestety tylko do alfy 166 i 145. Może mi ktoś powiedzieć czy będzie tam taka tulejka i czy jest możliwość żeby pasowała??? (koszt zestawu 10zł)
Panowie, jesli zamierzacie dluzej pojezdzic, to moze naprawde arto zainwestowac w cala pompe nowa? Ja bynajmniej kupilem cala i wymienilem, razem z wysprzeglikiem.
Na początku sądziłem że to element wymienny ale teraz widzę że trzeba będzie kupić całą pompę. Teraz pytanie: Czy da radę wymienić ją samemu bez kanału ?? (Z tego co widzę to są dwie śruby + przewód z płynem hamulcowym). Jak potem odpowietrzyć sprzęgło ???
Kolego ja wymienialem sam z kolega, zajelo to nam okolo 1h roboty bez kanalu.
Odkrecasz taka tam obudowe co zakrywaja pedaly. 2 srubki klucz nr 10.
Sciagasz zawleczke,u gory co zabezpiecza spadniecie silownika z pedalu.
Odkrecasz przewod od pompy i zabezpieczasz go zeby plyn nie wylatywal. Jakims zaciskiem czy drutem.
Odkrecasz pompe 2 sruby nr 13
Pod pompa jest jeszcze jeden przewod, u mnie plaski klucz nr 18.
Wyciagasz pompe troche do gory, sciagasz przegob od silownika z pedalu i masz pompe wyciagnieta.
Co do odpowietrzenia, byl gdzies manual.
Ostatnio edytowane przez Impuls ; 24-11-2010 o 19:52