Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 36

Temat: pakuje kase w swoją alfe

idclip
    Gość

Domyślnie pakuje kase w swoją alfe

Witam,
    Pozyczyłem dzisiaj pieniądze aby upiekszyć moją alfe 146. W zwiazku z tym mam kilka pytan:
    po 1 chcialbym zamontowac instalacje lpg, macie cos godne polecenia ? gaz oczywiscie sekwencyjny, silnik w mojej belli to 1.4 TS... na ktore rzeczy w silniku musze zwrocic uwage instalujac lpg.. typu swiecie, wtrysk do wymiany etc ?
    po 2 zamierzam kupic alusy + opony ... co polecacie, jaki rozmiar felgi , opony
    jutro rano jestem umowiony z mechanikiem na oględziny mojego auta... na pewno mam do zrobienia zawieszenie przod... jesli bede musial kupic amortyzatory chyba zdecyduje sie na Sachsy bo z tego co czytalem na forum uzytkownicy je polecają...takze jutro napisze jescze co mam do zrobienia, bardzo prosze o pomoc poniewaz jestem nie doswiadczonym uzytkownikiem AR ;], mile widziane link z allegro. Dodam ze mam do wydania okolo 4 tys z lekkim plusem.. chcialbym te pieniadze wydac madrze takze piszcie swoje opinie
    z gory dzieki za pomoc

Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD

Domyślnie

Cytat Napisał idclip Zobacz post
    Witam,
    Pozyczyłem dzisiaj pieniądze aby upiekszyć moją alfe 146. W zwiazku z tym mam kilka pytan:
    po 1 chcialbym zamontowac instalacje lpg, macie cos godne polecenia ? gaz oczywiscie sekwencyjny, silnik w mojej belli to 1.4 TS... na ktore rzeczy w silniku musze zwrocic uwage instalujac lpg.. typu swiecie, wtrysk do wymiany etc ?