Witam wszystkich. Czeka mnie zdjęcie głowicy w TS'ie. Chciał bym prosić o pomoc osoby, które już to robiły.
Czy śruby wymagają*wymiany po zdjęciu głowicy?
Jakim momentem je dociągać?
Z góry dzięki
Witam wszystkich. Czeka mnie zdjęcie głowicy w TS'ie. Chciał bym prosić o pomoc osoby, które już to robiły.
Czy śruby wymagają*wymiany po zdjęciu głowicy?
Jakim momentem je dociągać?
Z góry dzięki
to zależy jak te śruby będą wyglądać. jak będą po uszkadzane gwinty bądź otwory na klucz to ja bym wymienił. chyba że stać cie na danie 250 PLN za komplet nowych...to lepiej wymienic![]()
momenty dokręcania śrub to 20Nm, 40 Nm, 90 stopni, 90 stopni, 90 stopni
a kolejność taka:
8 6 2 5 10
7 3 1 4 9
miłej zabawy
pozdrawiam
Moja eks:
Alfa Romeo 156 1,8 TS CF2 1999
Na oko to ich inne sprawdzisz, mogą wyglądać OK a będą strzelać przy dokręcaniu, już miałem taki przypadek niestety.
b.pawelek znasz przeszłość auta, czy już ktoś ruszał głowicę?? Jeśli nie to można na tych samych śrubach dokręcać, jeśli już kiedyś były odkręcane i znowu użyte do przykręcenia głowicy to lepiej kupić nowy komplet, ja niestety zakosztowałem mordęgi wykręcania urwanej śruby z gwintu głowicy ;/
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Jeśli śruby nie są w jakikolwiek sposób uszkodzone, to można je stosować 3 razy.
W Twoim przypadku kupił bym jednak nowe. Tak a moja rada.![]()
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y