Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: obroty 4 tys

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar michal832
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    156 2.0 TS 99r. M1.5.5
    Postów
    56

    Domyślnie obroty 4 tys

    witam po problemie z szarpaniem ktore bylo spowodowane przeplywka ,wyskakuje blad sondy .zostala ona wymieniona i zrobiona adaptacja po niej obroty 4 tys po odpaleniu i tu znalazlem problem nie moglem dojsc jaka przyczyna a byla nia zawieszenie sie krokowego czaly czas chodzil(brzeczal) odloczylem aku i obroty ok. to zawieszenie wyszlo po adaptacji silnika(po kazdej) i teraz pytanie czy krokowy walniety?.
    Ostatnio edytowane przez michal832 ; 25-04-2010 o 21:50

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - odłaczyć gume przed przepustnica i zrobić testy silnika krokowego.
    - powinien ruszac przepustnica tak około 10 stopni.
    - potem odczytać blędy.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar michal832
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    156 2.0 TS 99r. M1.5.5
    Postów
    56

    Domyślnie

    Bubu test krokowoge wyszedl dziwnie przepustnica otwierala sie i zamykala pod koniec testu nie zamknela sie, jescze raz test i zamknieta. nastepnie reset paramerow krokowego i przepustnica zamknela sie. nastepnie reset parametrów silnika i znow 4 tys z zawiecha krokowego potrzebne bylo odlaczenie aku. No to cala procedura od nowa i wszystko ok obroty faluja ale to adaptacja silnika wiec chyba jeszcze moze sobie falowac nastepnie jazda a tu szarpania i zaniki mocy ale raz sa zaniki raz nie i strzaly. po przyjechanu z miasta alfadiag i zero bledow . Czy adaptacja calego silnika moze powodowac takie zachowanie??
    A i po resecie parametrow adaptacyjnych krokowego zero bledow
    Ostatnio edytowane przez michal832 ; 26-04-2010 o 17:41

  4. #4
    rysiu_xd
    Gość

    Domyślnie Alfa 156

    Czesci do alfy romeo 156. Prosze dzwonic 511209738 http://allegro.pl/item1001588830_alf...5_benzyna.html

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - tak nie może przebiegać adaptacja po resecie parametrów adaptacyjnych.
    - jeśli testy silnika krokowego przechodza żle to są dwie możliwości
    - jedna to zakleszczanie się przepustnicy, np po ruszeniu tej śrubki do regulacji uchylenia zerowego klapki przepustnicy.
    - drugi powód to uszkodzenie silnika krokowego lub jego złe złozenie np. po próbie czyszczenia.
    - uszkodzenie silnika krokowego skutkuje błędem podawanym przez ECU a tutaj bledu nie ma do tej pory.
    - chyba należy odkęcić przepustnice i przyjrzeć się z bliska klapce i jej swobodnemu ruchowi.
    - raczej bym nie ruszał silnika krokowego, niech zostanie na przepustnicy.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar michal832
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    156 2.0 TS 99r. M1.5.5
    Postów
    56

    Domyślnie

    -sruba nie ruszana zolta farba na srubie i na slimaku jedna plamka czyli ok
    -krokowy nie byl ruszany bo wczesniej wszystko bylo ok po adaptacji wymiany krokowgo
    -a klapka chodzila rowniez dobrze bo byla wymieniana razem z krokowym i pare minut temu rowniez sprawdzalem nie zacina sie

    zrobie wszysto od nowa z testami wszystkich czujnikow i resetami zobaczymy co wyjdzie a co najlepsze wczoraj robilem resety i wszystko ok a dzis .... magia naszych pieknosci

    Wszystko zrobione od nowa:
    -wszystkie czujniki,wtryski,pompa ok zero bledów
    -parametry 1,2 3 zrobione ok odpalenie obroty ok 1080 lecz dalej falowanie
    -przy spadku obrotów na 880-840 lekkie dragania silnika jak by nie palil na jedna swiece ale ten objaw mija i pojawia sie a szarpanie jak bylo tak jest
    -bledów przy tym dziwnym zachowaniu zero po 30 min na biegu jalowym oraz po przygazowaniu do odciecia rowniez zero
    screen:
    http://img30.imageshack.us/i/fratra.png/
    http://img411.imageshack.us/i/airflow.png/
    http://img225.imageshack.us/i/lambdat.png/
    Ostatnio edytowane przez michal832 ; 26-04-2010 o 21:26 Powód: sprawdzenie ponowne parametrów

Podobne wątki

  1. Obroty do 3 tyś w w 166 2.4 jtd 20v
    Utworzone przez PinioSul w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-06-2015, 16:29
  2. obroty
    Utworzone przez september w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-06-2011, 17:35
  3. 156 1.9 jtd Obroty
    Utworzone przez papcio18 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 24-01-2011, 13:13
  4. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 22:19
  5. Obroty
    Utworzone przez Bolo1990 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 21-02-2009, 16:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory