Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: Hak Holowniczy w SW.....

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    156 SW 1,9 JTD M JET '03 FL 147 1,9JTDm FL '06 :)
    Postów
    55

    Domyślnie Hak Holowniczy w SW.....

    Panowie....i Panie Chcielibyśmy zamontować hak do 156 SW..Chciałem zapytać jakie macie doświadczenia w tych sprawach. Czy są jakies szkopuły przy takiej instalacji, na co zwrocić uwage , jakie są koszty itp itp itp....piszcie wszelkie rady jakie mogą sie przydać komuś kto chce belle zapiąc w Camping i jechac nad jezioro)))

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar slipknot
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 156 SW 2.4 jtd 150KM
    Postów
    44

    Domyślnie

    w Łodzi pytałem hak 514 zł + 120 robocizna

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar rolek
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Wyszków
    Auto
    była 156 SW 2.4 JTD powered by cinsoft.pl
    Postów
    431

    Domyślnie

    Montowałem kiedyś haki. Robota jest prosta bo są tak produkowane żeby pasowały na fabryczne otwory, nic nie wiercisz. Jeśli masz kanał, klucze i trochę chęci to dasz rade zrobić to samemu. W komplecie dostajesz wszystkie śrubki, nakrętki, podkładki i szczegółową instrukcje montażu. Problemy są tylko w autach po przejściach. Koszt haka do 156 SW to około 400zł za cały zestaw, razem z wiązką i gniazdem. Później musisz zrobić jeszcze przegląd i z kwitkiem od diagnosty idziesz do wydziału komunikacji i wstępują ci hak w dowód.
    A i uważaj na używane haki bo możesz kupić hak z auta po dzwonie. Montowaliśmy haki z firmy auto hak ze słupska i mogę ci śmiało polecić tą firmę

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    156 SW 1,9 JTD M JET '03 FL 147 1,9JTDm FL '06 :)
    Postów
    55

    Domyślnie

    dzieki za posty chlopaki, niezły pomysł z samomontażem.mysle ze opcja do przejscia. powiedz mi jeszcze czy podlaczenie wiązki jest skomplikowane ? wiadomo elektronika.... W primerze P12 , byla tak zawiła sprawa z wiązką że niektorzy nie chcieli się tego podejmowac, a czasem nawet elektornika sie wieszała juz po podlączeniu...pozdrawiam.

  5. #5
    Użytkownik Embrion Avatar Syncro_GT
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    nysa
    Auto
    Crosswagon Q4
    Postów
    22

    Domyślnie

    widze ze 156 po lifcie..
    oprocz haka bedziesz potrzebowal wiazke z modulem..
    bo kontrolki poszaleją ,,.. ja zalozylem wiazke bez modulu i gdy podpinam przyczepe to musze wypinac zarowki bo prad "ucieka na boki" centrala sterujaca pokazuje popalone zarowki... i tu sie robi problem gdy jest za duzo zarowek w przyczepie.. duzo tzn pozycja + obrysowka + oswietlenie tablicy rejestr + stop....
    bo każdy kiedyś marzył o Alfa Romeo ... a tylko odważni realizuja marzenia....

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar rolek
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Wyszków
    Auto
    była 156 SW 2.4 JTD powered by cinsoft.pl
    Postów
    431

    Domyślnie

    To tak jak już napisał Syncro_GT albo założysz moduł albo będzie palić ci się kontrolka od żarówek. A co do podłączenia instalacji dostaniesz schemat jak podłączyć kable w gnieździe i później wcinasz się w instalacje. Są takie specjalne kostki do podłączani, ale tego nie polecam, nacinasz przewód, ściągasz ok. 2 cm izolacji z przewodu i wlutowujesz przewód od gniazda przyczepy, później dobrze to izolujesz, albo koszulka termokurczliwa albo izolacją

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    156 SW 1,9 JTD M JET '03 FL 147 1,9JTDm FL '06 :)
    Postów
    55

    Domyślnie

    czyli moduł musi byc...zastanawiam sie czy podołam tej elektryce...a tak naprawde to teraz nie wiem czy podejmować sie tego samemu ...koszty pewnie róznia sie robocizna czyli pewnie 150-250zł? w sumie warto by było, ale bede musiał znaleźć kogoś do pomocy...
    Dzieki Rolek za pomoc...dla Was nie wydaje sie to skomplikowane ale jesli jakas rada przyjdzie Wam jeszcze do głowy to walcie...
    pozdro

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar rolek
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Wyszków
    Auto
    była 156 SW 2.4 JTD powered by cinsoft.pl
    Postów
    431

    Domyślnie

    Do modułu też dostajesz schemat. Koszt modułu uniwersalnego to około 100zł. A cena za montaż haka to 100-150zł

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    156 SW 1,9 JTD M JET '03 FL 147 1,9JTDm FL '06 :)
    Postów
    55

    Domyślnie

    Panowie a te ceny które podajecie to ceny haków odpinanych? chowanych...? Zalezało by mi żeby poza tymi 2 tyg w roku ten hak nie psul desingu i mozna by go odpiąć czy schować... jak sie sprawa ma własnie przy takich hakach...cena i montaż..

    pozdrawiam i dzieki za poprzednie rady.

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar slider2002
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9JTD 110KM
    Postów
    591

    Domyślnie

    Cytat Napisał rolek Zobacz post
    Do modułu też dostajesz schemat. Koszt modułu uniwersalnego to około 100zł. A cena za montaż haka to 100-150zł
    mozna to obejsc bez modulu. wystarczy 10m przewodu (ok20zl), jeden bezpiecznik - 3zl, i jeden przekażnik - 8zl. no i oczywiscie bystry elektryk jest niezbedny

Podobne wątki

  1. [159] hak holowniczy
    Utworzone przez sendiii w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 28-12-2024, 19:25
  2. Hak holowniczy
    Utworzone przez cobee w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 20-03-2014, 08:21
  3. [145] hak holowniczy
    Utworzone przez lukaszzarzynski w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-01-2009, 15:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory