Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: jaki LPG do 1.8t.spark

  1. #1
    rashitmc
    Gość

    Domyślnie jaki LPG do 1.8t.spark

    witam tak jak w temacie mam pytanie jaki LPG zakładać do alfy 156 1.8t.spark bo byłem dzisiaj u gościa który zakłada i odradzał mi sekwencję bo mówił że trzeba robić dodatkowe smarowanie zaworów bo inaczej gniazda powypala mówił żebym znalazł metalowy kolektor i założył zwykłą instalację i teraz pytanie czy to się opłaca i czy taki kolektor będzie taki sam jak w mojej alfie http://www.allegro.pl/item1023951577..._0_1_6_ts.html proszę o pilną odpowiedź

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał rashitmc Zobacz post
    witam tak jak w temacie mam pytanie jaki lpg zakładać do alfy 156 1.8t.spark bo byłem dzisiaj u gościa który zakłada i odradzał mi sekwencję bo mówił że trzeba robić dodatkowe smarowanie zaworów bo inaczej gniazda powypala mówił żebym znalazł metalowy kolektor i założył zwykłą instalację i teraz pytanie czy to się opłaca i czy taki kolektor będzie taki sam jak w mojej alfie http://www.allegro.pl/item1023951577..._0_1_6_ts.html proszę o pilną odpowiedź

    Dobra rada: Zmień zakład!!!!

    A tak odnośnie instalacji, tylko dobra, wtrysk LPG, żadnych mikserowych wynalazków, zainteresowany?? Odezwij sie na PRIV.
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 25-05-2010 o 13:32
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Grześ skąd oni biorą tych fachmanów
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    Grześ skąd oni biorą tych fachmanów

    Nie wiem, ale mi już ręce opadają ostatnio, odezwał się do mnie chłopak z Lublina odnośnie 166 2,5 i założenia instalacji, powiedziałem mu swoją cenę i tak śmieszną jak na podzespoły które miały iść pod maskę i ogólnie sposób montażu ale nie za drogo, no dobra przymusu nie ma, każdy robi co chce ze swoim autem ;] I tak oto wynalazł sobie DT Gas na Lubartowskiej co mu za 2500zł zrobią instalację, no cóż będę miał potem klienta na masę poprawek i może nawet silnik mu 2,5 sprzedam bo znając DT Gas i ich podejście to głowice się chłopakowi za jakieś 20tys km przydadzą nowe ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kynium
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Żary/Grabik
    Auto
    Alfa 166 3.0 '02 AT + Toyota Corolla Verso '04 na ropa + jakiś tam kombiaczek (Focus 1.6TDCI '05)
    Postów
    393

    Domyślnie

    Cytat Napisał rashitmc Zobacz post
    witam tak jak w temacie mam pytanie jaki LPG zakładać do alfy 156 1.8t.spark bo byłem dzisiaj u gościa który zakłada i odradzał mi sekwencję bo mówił że trzeba robić dodatkowe smarowanie zaworów bo inaczej gniazda powypala mówił żebym znalazł metalowy kolektor i założył zwykłą instalację i teraz pytanie czy to się opłaca i czy taki kolektor będzie taki sam jak w mojej alfie http://www.allegro.pl/item1023951577..._0_1_6_ts.html proszę o pilną odpowiedź

    Ja poprostu wymiękam. Fachowiec pierwsza liga. Wcale nie zdziwiłbym się jakby jeszcze proponował Ci instalacje za kilkaset złotych (bez papierów) bo po co przepłacać i jeszcze do tego można mieć przegląd znacznie tańszy.
    To ja dorzucę jeszcze coś od siebie: powkręcaj śruby w miejsce mniejszych świec bo po co Ci dwie skoro np. golf ma jedną świecę na cylinder i jeżdźi na zwykłym parowniku. Albo w ogóle po co ci alfa? zamień ją na szmelcvagena. Problemów mniej.
    Pozdrawiam i radzę zmienić mechanika. I to szybko zanim zrobisz duże kuku swojej belli.

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Najgorsze jest to, że ludzie z zaawansowanych technicznie aut na wielopunktowym wtrysku PB, z zaawansowaną elektroniką uwsteczniają jeszcze dzisiaj silniki do ordynarnych/prostych układów podciśnieniowych które nawet gaźnikom do pięt nie dorastają ;/

    Ale taki kraj, Polak potrafi i lepiej wie wszystko niż konstruktor silnika, zobaczcie nawet na allegro na zamienniki kolektorów np. do renault, masz plastikowy kolektor ssący jaki problem?? Pan Czesio w stodole pod Pierdzikowem Dolnym wyspawa ci z rurek i kawałka złomu kolektor metalowy i co najgorsze zakłady montują to i znajdują frajerów na takie okaleczenie auta ;/ Za takie numery to w betonowych butach do Soliny się powinno wrzucać ;]

    Jak ktoś ciekawy niech wejdzie na stronę http://www.drypa.pl i w zakładce KOLEKTORY poogląda sobie cuda rąk polskich spawaczy ;]
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 26-05-2010 o 08:35
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kynium
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Żary/Grabik
    Auto
    Alfa 166 3.0 '02 AT + Toyota Corolla Verso '04 na ropa + jakiś tam kombiaczek (Focus 1.6TDCI '05)
    Postów
    393

    Domyślnie

    Grześ może opanować wymianę silnika TS w 156 na taki z golfa 1.8 90KM albo lepiej taki z audi z lat 80 na zwykłym gaźniku ze zwykłym "junkersem" i nazwać to jako hit dla oszczędnych, bo niby po co ograniczać się do wymiany kolektora jak za cenę silnika będzie stać klienta na "pierdziawke" z gazem.Sposób na sliczne auto z gazem i to bez problemów z panewkami, świecami, wariatorem itd.
    Coś czuję, że sposób na biznes świetny, bo przecież silniki z gaźnikami nie miały żadnej elektroniki. Takie plug & play ale bez wersji plug.

  8. #8
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kynium Zobacz post
    Coś czuję, że sposób na biznes świetny, bo przecież silniki z gaźnikami nie miały żadnej elektroniki. Takie plug & play ale bez wersji plug.
    Ta wszelkie sknery i złotówy macie gotowe rozwiązanie
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Krzysiek146
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    146 Junior 1,4 TS 99' Moja była...
    Postów
    78

    Domyślnie

    Postanowiłem trochę się podczepić pod obcy temat, żeby nie robić bałaganu

    Mam Alfe 146 1.4 TS chcę do niej wrzucić gaz i z tego co poczytałem wychodzi, że najlepiej (tzn dobra jakość i dobra cena) wyjdzie mi takie cuś:
    Sterownik STAG (tylko nie wiem czy 300, 300-4 czy Stag4)
    Listwa wtryskowa Matrix
    Reduktor Lovato
    Jakie ew. zmiany możecie mi doradzić? Wiem, że taką instalacje we Wrocławiu powinna ogarnąć ALMA z Grabiszyńskiej, w końcu są dystrybutorem tych instalek. I jaki sterownik w końcu wybrać? Raczej nie będę nic grzebał przy silniku, zależy mi na spokojnej jeździe i dobrego współgrania/zestrojenia z silnikiem (choć tutaj 90% to robota człowieka)
    Ostatnio edytowane przez Krzysiek146 ; 15-06-2010 o 18:48

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    listwa Matrix OK, sterownik STAG4 reduktorek poproś o Zavoli Zeta-N.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. Dobry akumulator do Alfy 147 1.6 Spark Eko- czyli jaki?
    Utworzone przez AlfoholiczkaJa w dziale 147
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 12-08-2015, 17:44
  2. [166] 2.0 Twin Spark Jaki pasek rozrządu pomóżcie!
    Utworzone przez Wojtek_A166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 24-09-2014, 14:12
  3. Filtr Stożkowy alfa 147 1.6 T.Spark 16v/ jaki rozmiar stożka.
    Utworzone przez michal1mma w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-11-2011, 08:38
  4. [164] 164 T. Spark jaki olej najlepiej i ile go lać??
    Utworzone przez krycho91 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 16-11-2010, 12:42
  5. [155] Jaki olej do 1.8 Twin Spark?
    Utworzone przez piterptf w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-03-2010, 15:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory