chyba straciłem silnik jeżeli ktoś jest mi jakoś wstanie pomóc czekam na informacje???
mój telefon 512-61-14-61
chyba straciłem silnik jeżeli ktoś jest mi jakoś wstanie pomóc czekam na informacje???
mój telefon 512-61-14-61
A jakiej pomocy oczekujesz ? trzeba rozebrać silnik najprawdopodobnie wymienić zawory i zapodać nowy napęd rozrządu
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
masz 2 wyjścia
- nowy silnik
- remont starego (musisz w sumie rozebrać go do ostatniej śrubki) - około 12 tys zł ..
Jurajski Klub Alfa Romeo
www.jkar.org
Warsztat samochodów włoskich
www.flar-ital.pl
Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW
3 wyjście i przymusowe wyjście mega wydatek :/ współczucia.... Musiałeś ładnią ją kilować
Jurajski Klub Alfa Romeo
www.jkar.org
Warsztat samochodów włoskich
www.flar-ital.pl
Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW
Powiem tak, zobacz jak zerwał się pasek, jeśli pękł całkowicie załóż nowy zmierz kompresje, przeważnie dostają zawory na dwóch cylindrach, wtedy głowice zdejmiesz i zmienisz zawory/dotrzesz gniazda na nowo, jeśli jednak ścięło zęby a nie zerwało go i przeciągneło pasek naprawa to kupa kasy, lepiej używany silnik kupić drugi.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
jak zawory spotkały się z tłokiem to musowo zerknąć do panewek i na 99% je wymienić.. lepiej dmuchać na zimne..
najlepiej tam gdzie tłok oberwał również go wymienić (po spotkaniu są mikropęknięcia gdzie później tłok ma większe prawdopodobieństwo pęknięcia - wydziałem taką sytuacje w 1.4 ts, dokładnie taką jak napisałem)
Ostatnio edytowane przez fr33 ; 26-05-2010 o 06:16
Jurajski Klub Alfa Romeo
www.jkar.org
Warsztat samochodów włoskich
www.flar-ital.pl
Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW
Kolego czy możesz napisać w jakich okolicznościach Ci pękł ten pasek? Jak wyglądała eksploatacja motoru tuz przed tą katastrofą? Te szczegóły też mogą rzucić więcej światła dla posiadaczy innych v6!
eee tam, 12 tys zł to chyba trochę przesadziłeś...
Poza tym, nie wiadomo co jest do roboty więc nie straszcie chłopaka takimi bajońskimi sumami.
Nie ma to jak bezkolizyjny 1.0(45KM), 1.1(54KM), 1.2(60KM) fire od FiataZakładasz nowy pasek i śmigasz dalej
![]()
Było: Fiat Uno 1.1 60S, Fiat Punto II 1.2 8v, AR 145 Edizione Sportiva, AR 147 Q2 Ducati Corse, Fiat Stilo Abarth, Alfa Romeo 145 2.0 16v 155KM Quadrifoglio
Jest: Maserati GranTurismo 4.7 S, Seat Leon 5F Cupra, Toyota Yaris IV