Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Regeneracja / tuning tylnych amortyzatorów

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rolin
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    była AR 166 2.4JTD CF3
    Postów
    371

    Domyślnie Regeneracja / tuning tylnych amortyzatorów

    W Katowicach znajduje się firma www.pecar.pl, poczytajcie sobie trochę nawet na innych forach. Gadałem z gościem na temat zmiany charakterystyki tłumienia (utwardzenie) przy okazji pełna regeneracja. Jeśli tylko tłoczysko, czyli ten chromowany trzpień nie jest wytarty to taka przyjemność kosztuje 140zł/szt. Myślałem nad B6 ale za dwie sztuki trzeba wyłożyć przynajmniej 900zł. Jak będę robił tuleje na wahaczach to zrobię amory, zobaczymy jaki będzie tego efekt.

  2. #2
    bizum
    Gość

    Domyślnie

    efekt na pewno nie będzie taki jak przy B6 Mają grubsze lagi i są zrobione specjalnie pod większe obciążenia. Jak utwardzisz seryjne amorki to tłumiki będą padały. Możesz spróbować ale częstotliwość napraw takich "tuningowanych" amorków będzie kosztowała co najmniej tyle co nowe B6 a wytrzymają one na pewno więcej

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Na początku to zapytaj w tej firmie czy wogóle mieli kiedyś do czynienia ze 166-tką, wszelkiego rodzaju "własne" przeróbki muszą być raczej dobrze przemyślane.
    166 to auto na którym raczej się nie oszczędza bo inaczej cie zrujnuje.
    Moim osobistym zdaniem jeśli wydajesz 500 zł więcej to wydajesz na coś nad czym pracowały tęgie głowy w tej dziedzinie przeprowadzały testy, badania itp. a oszczędzając robisz z własnego samochodu królika doświadczalnego bo tak naprawdę nie wiesz jak auto będzie się zachowywać ani nie wie firma która będzie je regenerować.
    Pamiętaj że taki amortyzator czy B6 czy regenerowany potrzebuje dobrego trzymania zawieszenia, więc warto pomyśleć nad poduszkami górnymi, tulejami wahliwymi zwrotnicy oraz tulejami wahaczy dolnych że o drążkach pionowych tzw. zetkach nie wspomnę, wahacz górny tez warto sprawdzić
    Mając któryś z tych w/w elementów wystarczy że lekko zużytych to twardy amortyzator załatwi ci je w moment.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

Podobne wątki

  1. Tuleje tylnych amortyzatorów
    Utworzone przez marsel w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 04-12-2014, 13:43
  2. Poduszka tylnych amortyzatorów
    Utworzone przez Iwan87 w dziale GT
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-06-2014, 08:19
  3. Wymiana amortyzatorów tylnych
    Utworzone przez Raulcarlos w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 05-04-2014, 17:38
  4. 156 niestabilna po wymianie amortyzatorów tylnych
    Utworzone przez Aster156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-07-2013, 14:30
  5. [156] zderzaki amortyzatorów tylnych
    Utworzone przez niggard w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-09-2008, 20:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory