Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: centralka (sensor) airbag

  1. #1
    Krzychu25wroc
    Gość

    Domyślnie centralka (sensor) airbag

    Orientujecie się panowie czy centralki(sensory) airbag-ow roznia sie czyms? Wystapil taki problem ze swieca mi kontrolki od jaśków ,po podlaczeniu do kompa okazalo sie ze nie mozna sie z nią (centralką) połączyć. Dostala wilgoci bo znajduje sie tuż pod nagrzewnica, a ta widocznie cos podcieka delikatnie bo centralka airbag wilgotna od plynu. Gość zalecił mi zakup centralki bo inaczej wciaz beda świecić te wredne kontrolki. I teraz pytanie czy ktoś się orientuje czy podpasuje pierwsza lepsza z allegro czy sa jakieś różnice i musze szukać odpowiedniego nr. seryjnego itp. ?? Dzieki Pozdro

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    z tego co pamiętam jak miałem taki problem w oplu to ważne było jedynie aby była zaprogramowana na taką samą ilość poduch jak masz....
    W oplu miałem 2 poduchy a znalazłem tanio na 1 poduchę, więc mi ją wyczyścili do zera i zaprogramowali na dwie....
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  3. #3
    sstuning
    Gość

    Domyślnie

    Najlepiej szukaj sterownika poduszek o tych samych numerach, które masz obecnie - będzie najmniej problemów.

    Oczywiście można kombinować z dopasowywaniem sterowników o innych numerach, poprzez zmianę oprogramowania, jednak jest to układ mający bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo i moim zdaniem nie warto eksperymentować.

    No i wypada zadać pytanie - czy naprawdę koniecznie trzeba wymieniać sterownik? Może nie tyle on jest zalany, co jest wilgoć na wtyczce, zaśniedziałe złącza, itp.

    Mam nadzieję, że człowiek który diagnozował Twoje auto sprawdził dokładnie zasilania na sterowniku, instalację, linię diagnostyczną itp. zanim wydał wyrok. Inną sprawą jest to, czego używał do diagnozy - czasem jest tak że jedne testery/fejsy łączą się, a inne nie.

    Najlepiej wyjąć Twój sterownik z auta, rozebrać, sprawdzić w jakim jest stanie, wyczyścić alkoholem izopropylowym lub rozpuszczalnikiem nitro, sprawdzić stan lutów i układów - czasami może to być wina uszkodzonego opornika za 10 groszy.

  4. #4
    Krzychu25wroc
    Gość

    Domyślnie

    hmm w sumie to masz racje co do tego zeby go wyciagnac i obejrzec, sprawdzic chociaz styki i wtedy myslec o wymianie lub naprawie. A samochod podlaczany byl do profesjonalnego urzadzenia do diagnostyki alf w nieautoryzowanym serwisie co sie glownie alfami zajmuje.Dzieki

  5. #5
    sstuning
    Gość

    Domyślnie

    Jakby się okazało, że jest zalany to czyść ostrożnie żeby jakiś element nie odleciał.
    A jeśli nie siedzisz zbytnio w elektronice, to podjedź z tym sterownikiem do jakiegoś warsztatu zajmującego się typową elektroniką samochodową, lub wyślij do nas

    Pozdrawiam
    Marek (SS Tuning)

Podobne wątki

  1. Sensor Airbag
    Utworzone przez krecik1239 w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 27-06-2015, 20:29
  2. [156] Sensor Airbag
    Utworzone przez kyuba w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-06-2014, 14:57
  3. Centralka airbag
    Utworzone przez e5nio w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 17-03-2014, 16:20
  4. centralka air bag sensor
    Utworzone przez piotr_alex w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-08-2010, 13:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory