Strona 1 z 6 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 51

Temat: Alfa 156 TI 2,4 20V BOOSTING

  1. #1
    Użytkownik Ogier Avatar SEm
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Oborniki Śląskie
    Auto
    Brera + Alfa RWD
    Postów
    152

    Domyślnie Alfa 156 TI 2,4 20V BOOSTING

    Mam zamiar od przyszłego sezonu rozpocząć modyfikowanie mojej włoszki: 156 TI 2,4 20V JTD M-Jet, już rozmawiam z kilkoma firmami. Jakie są wasze rady. Nie chce zmieniać jej wyglądu. TI wygląda dobrze i nic nie trzeba poprawiać. Chce wyciągnąć ile się da z mojej włoszki.
    1. Chiptuningu - Przyrost mocy po chiptuningu wynosi: 205 KM / 450 NM
    2. Hamulce na wzrost mocy - wzmocnione klocki sportowe
    3.
    4.
    ... wasze propozycje, uwagi

    Będę wdzięczny za każdą pomoc.

  2. #2
    grzelutek
    Gość

    Domyślnie

    Wydech,tylko cały od SUPERSPRINTA powinien załatwić część sprawy.

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar SEm
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Oborniki Śląskie
    Auto
    Brera + Alfa RWD
    Postów
    152

    Domyślnie

    Znalazłem:

    Supersprint: Oversize Ø 60mm system, 100% Stainless steel





    753911 Pipes kit for turbo charger. - 75.39.11 - 495,00 EU
    (replaces warm-up Kat).


    753102 Front exhuast (replaces. Kat). 76.31.02 - 480,00 EU


    753913 Centre exhaust Stainless steel. 75.39.13 - 229,00 EU


    753125 Rear exhaust 145 x 95 - Stainless steel 75.31.25 - 536,00 EU


    754106 Rear exhaust OO 70.Post. OO 70 Sportwagon 75.41.06- 536,00 EU

    co jest z tego warte zainteresowania?

  4. #4
    grzelutek
    Gość

    Domyślnie

    Odwiedź stronkę www.vemapol.com.pl.
    Oni mają Supersprinta i doradzą.

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar marekm
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    służy do jazdy, a nie do oglądania
    Postów
    443

    Domyślnie Re: Alfa 156 TI 2,4 20V BOOSTING

    Cytat Napisał SEm
    .... wasze propozycje, uwagi
    jaki ma być efekt końcowy tego tuningu? lansowóz pierdzący wydechem na bulwarze? wydłubana skorupka na prostą? zakrętowóz?

  6. #6
    Użytkownik Ogier Avatar SEm
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Oborniki Śląskie
    Auto
    Brera + Alfa RWD
    Postów
    152

    Domyślnie

    W efekcie ma to być szybki samochód rodzinny ;-). A serio to po prostu nie gotuje się do żadnych zawodów. Chcę wydobyć optimum mocy, by czasami móc sobie powariować.

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar marekm
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    służy do jazdy, a nie do oglądania
    Postów
    443

    Domyślnie

    Cytat Napisał SEm
    W efekcie ma to być szybki samochód rodzinny ;-). A serio to po prostu nie gotuje się do żadnych zawodów. Chcę wydobyć optimum mocy, by czasami móc sobie powariować.
    czyli pierwsza opcja na moje amatorskie oko, w kolejności:
    1. DOBRE opony (jakieś UHP - ja preferuje Bridge 050a, dunlopy SP9000, Toyo T1R)
    2. hamulce (klocki + tarcze) (najbardziej popularne - Brembo Max + DS performance, może coś z EBC, chyba że stać Cię na jakieś egzotyki)
    3. dobre amory (żółte koni, bilstein b6-b8)
    4. wydajniejszy IC (to już musisz się dowiedzieć co będzie pasowało do Ciebie)
    5. wydech (dedykowany np - supersprint albo coś dłubanego na miejscu z nierdzewki - np w Eltecu)
    6. chip (tu bym uderzył na Twoim miejscu do Compsportu albo Mastersa)

    Całość to pewnie w granicach 10 kzł. Jeżeli bedziesz miał to dobrze zrobione powinieneś osiągnąć stabilnie trochę ponad 200 koni. Auto będziesz miał jak na FWD szybkie, zadaj sobie pytanie czy Ty podołasz

  8. #8
    Użytkownik Ogier Avatar SEm
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Oborniki Śląskie
    Auto
    Brera + Alfa RWD
    Postów
    152

    Domyślnie

    Dzięki Marku, dokładnie chodziło o coś takiego, czyli będzie lansowóz pierdzący wydechem na bulwarze coś jak ten którym się bujasz ;-).


    Pisałeś: Auto będziesz miał jak na FWD szybkie, zadaj sobie pytanie czy Ty podołasz - co to znaczy?

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar marekm
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    służy do jazdy, a nie do oglądania
    Postów
    443

    Domyślnie

    Cytat Napisał SEm
    Dzięki Marku, dokładnie chodziło o coś takiego, czyli będzie lansowóz pierdzący wydechem na bulwarze coś jak ten którym się bujasz ;-).
    no proste, przecież najważniejsze jest:
    RISPEKTA NA MCDONALDZIE: 10

    Cytat Napisał SEm
    Pisałeś: Auto będziesz miał jak na FWD szybkie, zadaj sobie pytanie czy Ty podołasz - co to znaczy?
    Szybsze auto wymaga lepszego kierowcy. Trzeba precyzyjniej skręcać, lepiej dohamowywać itd, taki samochód zostawia mniejszy margines ewentualnego błędu. Ale skoro uważasz, że dasz radę, to ok

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    masters to chyba tylko w TDI najlepiej sie zna... w ogole zazwyczaj dla polskich tunerow szczytem technologii do czipowania są wlasnie tdi a do jtd moze zabraknąć wiedzy jaki przebieg momentu jest dla niego najlepszy a to wazne dla podzespołow :roll:

    lepiej moze najpierw zobaczyc jakie roznice zastosowali w 159 ze Twoj motor ma tam 200PSow?? i wtedy na początek pokombinowac z klamotami od 159

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory