http://allegro.pl/item1066299818_pie..._oplacona.html
co o tym myslicie? jest sens zarazić się tym egzemplazem czy szukać dalej?na co szczególnie zwrócić uwagę przy wstepnych oględzinach? orientuje sie ktos ile wyjdzie mnie rejestracja?
http://allegro.pl/item1066299818_pie..._oplacona.html
co o tym myslicie? jest sens zarazić się tym egzemplazem czy szukać dalej?na co szczególnie zwrócić uwagę przy wstepnych oględzinach? orientuje sie ktos ile wyjdzie mnie rejestracja?
Ostatnio edytowane przez Dede ; 15-06-2010 o 19:22
Co do kosztów rejestracji to proszę: sprowadzony z zagranicy - 247,50 zł (karta pojazdu - 75 zł plus 1 zł na CEPiK, komplet tablic - 80 zł, znaki legalizacyjne - 12 zł, nalepka kontrolna - 17,50 zł, pozwolenie czasowe - 13 zł, dowód rejestracyjny - 49 zł)
Uwaga: do kosztów trzeba doliczyć kilka złotych za znaczki opłaty skarbowej za załączniki do wniosku. Ponadto w przypadku samochodów sprowadzanych z zagranicy przez osoby fizyczne lub firmy niezapewniające sieci recyklingowej do kosztów rejestracji dochodzi 500 zł opłaty recyklingowej (pamiętaj: płaci ten, kto figuruje w dokumentach jako sprowadzający, w przypadku odsprzedaży auta przed pierwszą rejestracją ma obowiązek przekazać dowód wpłaty kupującemu).
Jeżeli auto jest faktycznie po opłatach to zapłacisz ok 250 pln.
Na zdjeciach zewnętrznie wygląda nieźle ale silnik odpucowany, trzeba by było sprawdzić na diagnostyce i odżałować parę złotych na zbadanie niż wtopić parę tysięcy. Co do detali takich jak felgi i środek to już rzecz gustu.![]()
dzieki diagnostyka z pewnością bd. a co do felg nie te. a wnetrze nie drewno, okleina carbon np. najwazniejsze serce... pomoc forumowiczow zdecydowanie przydatna wiec lepiej zapytac ktos zawsze sie znajdzie poradzi. wqiem ze na pewno kupie 156 o szczegóły sie nie martwie bo sobie z tym zrobie .tylko nie chialbym kupic AR za ok 10 tys i pozniej dolozyc do niej 5 tys ktorych z dnia na dzien nie jestem w stanie zdobyc. a mysle ze znajdzie sie taki egzemplarz w takowej cenie który z małymi poprawkami bd służył przynajmniej 2 sezony![]()
Ostatnio edytowane przez Dede ; 16-06-2010 o 00:44
Pewnie, że lepiej zapytać a szczegóły powoli można zrobić. Silnik 1,9 jest jak najbardziej ok i trwały oraz podatny na modyfikację. Dokładnie sprawdź zawieszenie, chociaż to może być problematyczne poneważ auta z zagranicy niestety poruszają się po lepszych drogach i wyjdzie, że jest ok na przeglądzie a u nas szybko się rozsypie jak zaczne intensywnie pracować. I tak musisz nastawić się na koszty ok 1500 -2000 po zakupie jeżeli bedziesz chciał wymienić rozrząd i komplet fitrów. Ciekawe czy jest ksiązka serwisowa? Ogólnie autko wygląda ładnie, chociaż środek trochę zaniedbany jak na odpucowaną resztę i chyba jest wypalona dziurka w fotelu ale to można osądzić na ogllędzinach.
Pozdrawiam