Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Kilka pytań o 156 - kluczyk, asr i moduł komfortu

  1. #1
    anfernee
    Gość

    Domyślnie Kilka pytań o 156 - kluczyk, asr i moduł komfortu

    Witam,

    mm kilka pytań dotyczących mojej 156 1.9 JTD sportwagon, 2003 rok, 6 biegów 140 koni

    - przede wszystkim zastanawiam się nad tym czy mam ASR, bo na konsoli przy drążku zmiany biegów przycisku do wyłączania tego systemu nie ma (zakładam, że nie ma, ale wolę*wiedzieć na pewno czy były wersje bez tej opcji)

    - przy zaciągnięciu hamulca ręcznego na panelu pomiędzy zegarami nie zapala mi się ta kontrolka (podczas checku się świecą), co może być przyczyną?

    - co oznaczają*prawa i lewa zapalona/zgaszona dioda w przycisku recyrkulacji powietrza przy klimatyzacji dwustrefowej?
    które to działa, a które nie działa bo nie mogę*dojść?

    - męczy mnie też kwestia domykania szyb, czy żadna alfa 156 tego nie miała? czy mając centralny zamek mam moduł komfortu czy nie?

    - zakłądając, że modułu komfortu nie posiadam, czy dołożenie tego elementu zmieni sprawę domykania szyb?

    - kwestia kluczyka, bo jestem w kropce. Mój ma dwa przyciski - otwieranie klapy bagażnika i jeden do zamykania i otwierania centralnego, czy były takie wersje kluczyków?

    - i tu trochę górnolotnie, mając kierownicę bez sterowania radiem, mogę wymienić ją na taką*ze sterowaniem i czy wtedy fabryczne radio będzie mogło być obsługiwane ze sterowania kierownicy?

    To chwilowo tyle, dziękuję*za odpowiedzi
    Ostatnio edytowane przez anfernee ; 02-07-2010 o 13:40

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    - ASR'u nie masz.

    - Lampka może się nie palić z powodu odłączenia kabla od włącznika koło dźwigni ręcznego lub ten włącznik jest uszkodzony.

    - diody oznaczają automatyczny tryb obiegu zamkniętego lub ręczny. Jeśli pali się prawa to oznacza, że powinien się obieg sam zamykać w momencie gdy na zewnątrz powietrze jest zanieczyszczone (często zdarza się, że nie działa to jak powinno z racji zanieczyszczeń w układzie). Jeśli świeci lewa to masz obieg zamknięty. Jak nie świecą obie, obieg jest otwarty cały czas.

    - Posiadanie centralnego zamka (co jest serią w AR 156) nie oznacza posiadania opcji domykania szyb. Tutaj masz trochę w temacie a na przyszłość użyj opcji "szukaj" http://www.forum.alfaholicy.org/156/...anie_szyb.html

    - Pytanie o kluczyk staram się zrozumieć ale jakoś mi nie idzie... Skoro masz taki to po co pytasz czy takie były?

    - Nie wystarczy zmienić kierownicy, żeby można było radiem sterować. Musiał byś mieć inną taśmę przy kierownicy z przewodami prowadzącymi do radia.

    Tak na przyszłość polecam instrukcję oryginalną OnLine: http://instrukcje.fiat.pl/index.php/listing/alfa lub napisz do FAP o oryginał w formie papierowej.

    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 02-07-2010 o 14:41

  3. #3
    anfernee
    Gość

    Domyślnie

    Dziękuję za odpowiedź.

    Czytałem temat o automatycznym domykaniu szyb, chciałem jednak upewnić się czy mam, czy też nie mam modułu. Twoja odpowiedź upewnia mnie, że go nie mam (zastanawiałem się nad tym, że może po prostu być zepsuty).

    Jeśli chodzi o kluczyk prosta sprawa - mógł być dorobiony inny. Jednak w instrukcji widzę, że też są*jedynie dwuprzyciskowe takie jak u mnie.

    Instrukcję przeglądałem, ale niektóre wyjaśnienia (jak w przypadku recyrkulacji powietrza) są*dla mnie napisane językiem suahili.

    Jeszcze raz serdecznie dziękuję.

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał anfernee Zobacz post
    Dziękuję za odpowiedź.

    Czytałem temat o automatycznym domykaniu szyb, chciałem jednak upewnić się czy mam, czy też nie mam modułu. Twoja odpowiedź upewnia mnie, że go nie mam (zastanawiałem się nad tym, że może po prostu być zepsuty).

    Jeśli chodzi o kluczyk prosta sprawa - mógł być dorobiony inny. Jednak w instrukcji widzę, że też są*jedynie dwuprzyciskowe takie jak u mnie.

    Instrukcję przeglądałem, ale niektóre wyjaśnienia (jak w przypadku recyrkulacji powietrza) są*dla mnie napisane językiem suahili.

    Jeszcze raz serdecznie dziękuję.
    Z tym językiem pisania instrukcji mogę się zgodzić. W skrócie jednak chodzi o to, że aby zamknąć obieg wciskasz guzik tyle razy, żeby się zaświeciła kontrolka z lewej.

Podobne wątki

  1. Moduł komfortu
    Utworzone przez wojtekml w dziale 147
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 08-09-2020, 13:28
  2. Moduł komfortu
    Utworzone przez ciecieszek w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-08-2015, 15:02
  3. Moduł komfortu kierunkowskazów
    Utworzone przez Flaku2012 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 18-03-2015, 11:17
  4. Moduł komfortu
    Utworzone przez mlody016 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-12-2013, 23:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory