Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Wiem, że juz sporo o tym było...

  1. #1
    czekal86
    Gość

    Domyślnie Wiem, że juz sporo o tym było...

    Cześć

    Wiem że ten temat, poruszany był nie raz, ale chcę o nim oto jeszcze raz zapytać...

    Otóż autko muli pow. 3 tyś. idzie idzie ale tak nie mrawo, do tego nie mogę jakby zrobić "zrywa" bo tak obroty spadają i dopiero przyspiesza, po za tym czasem obroty falują, te zjawiska są takie same na LPG jak i na PB

    rok temu wymieniłem sonde, nie dawno wymieniłem przepływkę ( BOSCH ) przewody NGK, cztery świece, filtr powietrza, przepustnice czyściłem ale pominąłem krokowca....

    ktoś ma jakieś pomysły ? z reguły w tych tematach na pierwszy ogień idzie przepływka, ale ja miesiąc temu założyłem nową

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez czekal86 ; 11-07-2010 o 19:45

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    moze nie szczelny dolot podobne objawy jak u mnie

    dopiero 3 mechanik odkrył przyczyne
    Ostatnio edytowane przez sikor155 ; 11-07-2010 o 20:23
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  3. #3
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie

    Podjedź na komputer b edzie prościej.
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  4. #4
    czekal86
    Gość

    Domyślnie

    muszę na dniach właśnie podjechać, tylko u mnie nie ma jakiegoś dobrego mechanika co by się podłączył, kiedyś podjechałem do dwóch w ciągu dnia i każdy co innego stwierdził.... ale zastanawia mnie co to... gdyż większość żeby wyeliminowałem, ale może sonda padła ? bo jakiś czas jeździłem z uszko. przepływką, krokowca przeczyszczę

  5. #5
    SzczepanB
    Gość

    Unhappy

    Cytat Napisał czekal86 Zobacz post
    Cześć

    Wiem że ten temat, poruszany był nie raz, ale chcę o nim oto jeszcze raz zapytać...

    Otóż autko muli pow. 3 tyś. idzie idzie ale tak nie mrawo, do tego nie mogę jakby zrobić "zrywa" bo tak obroty spadają i dopiero przyspiesza, po za tym czasem obroty falują, te zjawiska są takie same na LPG jak i na PB

    rok temu wymieniłem sonde, nie dawno wymieniłem przepływkę ( BOSCH ) przewody NGK, cztery świece, filtr powietrza, przepustnice czyściłem ale pominąłem krokowca....

    ktoś ma jakieś pomysły ? z reguły w tych tematach na pierwszy ogień idzie przepływka, ale ja miesiąc temu założyłem nową

    Pozdrawiam
    I co udało ci się załatwić?
    Mam jeszcze pytanko czy zostaje ci na tych 3 tys. czy po małym dławieniu idzie dalej? Bo ja mam właśnie taki objaw i nie wiem czy to to samo czy nie. U mnie w przedziale 2,5-3,5 (różnie ale w tym przedziale) przydławi, niezależnie od biegu, a potem idzie normalnie. Już byłem u paru mechaników (włącznie z komputerem który nic nie wykazał) i nic mi nie pomogli.
    Ostatnio edytowane przez SzczepanB ; 04-08-2010 o 14:51

  6. #6
    ViP Znawca Avatar Rigidigi
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    SB oraz WX..Y
    Auto
    166 Q2 2.5 V6, była 145 1.6TS, była 147 1.6TS
    Postów
    1,108

    Domyślnie

    Cytat Napisał sikor155 Zobacz post
    moze nie szczelny dolot podobne objawy jak u mnie
    Jeśli wszystko inne zawodzi, to warto bardzo dokładnie przejrzeć cały dolot, czy silnik gdzieś nie bierze lewego powietrza.

    Za zawieszanie się obrotów na 99% odpowiada silnik krokowy.

  7. #7
    SzczepanB
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rigobert Zobacz post
    Jeśli wszystko inne zawodzi, to warto bardzo dokładnie przejrzeć cały dolot, czy silnik gdzieś nie bierze lewego powietrza.

    Za zawieszanie się obrotów na 99% odpowiada silnik krokowy.
    No tak tylko, że raczej nie jest realne (chyba że żyję w błogiej nieświadomości ;D) żeby silniczek krokowy gubił ci obroty dokładnie przy 3 tys. obrotów na każdym biegu. Jak szwankuje to szwankuje ogólnie, a nie w określonym momencie. Najlepiej sprawdzić czy będzie ci przydławiał silnik na postoju bez ingerencji w gaz.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-05-2012, 15:04
  2. Mruganie kontrolki swiec w JTD- wiem że już to było ALE ??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 29-10-2011, 07:15
  3. Wymiana oleju. Nie wiem co było wlane
    Utworzone przez Marcin łuczak w dziale 166
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post / autor: 13-05-2009, 06:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory