Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Urwany pasek wielorowkowy

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    chojnów
    Auto
    AR156 1.9jtd '01 SW
    Postów
    79

    Domyślnie Urwany pasek wielorowkowy

    witam miałem małą przygode, a mianowicie jadąc do pracy, wpadłem w krater, nawet dziura tego nie mozna nazwać, do wymiany opona, zgięta felga i mocno nadszarpnięte nerwy, panowie drogowcy, właśnie naprawiali tą drogę,sypiąc "szybki asfalt", te kamyczki sypały po nadkolacz masakrycznie, dojechałem do roboty , w mierdzy czasie zrobiłem koło, po południu odpalam autko, niestety zrobiłem to na włączonej klimie, i zaczęło coś stukać, i za chwilę nie ma wspomagania, urwało pasek, pytanko wina dziurska, tych kamyków czy klimy? dodam jeszcze że pękła obudowa napinacza, założyłem nowy pasek ,jednak napinacza już nie mogłem dostac, i narazie tak jeżdzę, chyba jutro będę wymieniał napinacz.

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    To uważaj, bo jak pasek wielorowkowy wkręci się w rozrząd to będziesz remontował silnik. Radzę z tym nie jeździć.

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Starachowice
    Auto
    156SW 2,4 jtd 2001
    Postów
    46

    Domyślnie

    Koło napędzajace na wale lubi się rozlecieć! Sprawdż jego stan, bo jak pęknięte, to pasek rwie jak nic!

  4. #4
    osqarq
    Gość

    Domyślnie

    jeżeli myślisz że to klima to pokręć sprzęgłem od sprężarki. powinno być ruchome, jeżeli nie jest to jest to wina klimy, może zakleszczył sie tam kamyk którego nie widać.

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    chojnów
    Auto
    AR156 1.9jtd '01 SW
    Postów
    79

    Domyślnie

    koło całe, przynajmniej nie zauważyłem pęknieć, pękła tylko obudowa napinacza paska,już czeka w bagażniku na założenie, razem z innymi cześciami, teraz zapowiada się parę miłych dni i nocy spędzonych w garażu z alfą mam na myśli walkę ze stukami w zawieszeniu, przy okazji wymienie także ten napinacz,
    klima chodzi po wymianie a właściwie założeniu paska, na tej peknietej obudowie napinacza zrobiłem ok 500km i wszystko chodzi, wiec chyba to pekniecie nie wpływa jakoś znaczaco na pracę paska, ale i tak dzisiaj to wymienie, koszt napinacza to 100zł więc tragedii nie ma
    Ostatnio edytowane przez dulik82 ; 13-07-2010 o 13:56

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Ostrwiec Św
    Auto
    156 - 1.9 JTD - 2004
    Postów
    32

    Domyślnie

    Ja miałem taką akcję, na trasie doszło do naderwania tego paska, najpierw stukot pod maską, zatrzymałem autko natychmiast, i widzę że pasek zaczyna być postrzępiony. Obciąłem ile się da i na wymianę.
    Wcześniejszy właściciel wyznał wyznał, że przy zakładaniu źle załozył, pasek zleciał mu z rolki i przeleciał po kole napędowy. Czy to ma sens co mówi, czy moze mam coś innego podejrzewać?

    Dzięki za info

Podobne wątki

  1. [146] urwany pasek rozrządu 1.4 t.s.
    Utworzone przez MegaBajtus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-02-2012, 16:36
  2. urwany pasek 2.0 ts
    Utworzone przez -lukasz- w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 18-05-2011, 08:27
  3. urwany pasek zebaty
    Utworzone przez mariuszter33 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 18-03-2011, 14:39
  4. pasek wielorowkowy
    Utworzone przez szefo79 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-03-2011, 22:48
  5. [156] pasek wielorowkowy i pasek rozrzadu razem?
    Utworzone przez yarecky w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 21-12-2008, 21:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory