Czesc
Mam taki problem najpierw pojawil sie pisk paska wielorowkowego chwile pozniej pasek zostal pociety przez kolo alternatora, okazalo sie ze napinacz byl luzny pierwsze podejrzenia ze cos z gwintem jednak jest ok wymienilem srube na nowa i problem nie zniknal.Po dokreceniu napinacza i wlaczeniu silnika na chwile sruba luzuje sie czy spotkaliscie sie juz z czyms takim aha napinacz ma pol roku.
wklejam linki do zdjec moze czegos brakuje? jest tylko taka duza podkladka a u gory nie ma nic pod sruba.
http://zapodaj.net/d3810dc67aeb.jpg.html
http://zapodaj.net/6ae248e66e20.jpg.html
---------- Post dodany o godzinie 13:46 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 13:05 ----------
Mam nowa teorie czy ta tuleja w ktora wklada sie srube powinna sie poruszac wzgledem korpusu bo moja nic sie nie rusza i moze to jest problem ze sie sruba odkreca?