Witam. Mam pytanie jakie prędkości można osignąc na danym biegu w alfie 156 1.8 ts. Jestem tego ciekaw i chciałbym porównac z moim.
Witam. Mam pytanie jakie prędkości można osignąc na danym biegu w alfie 156 1.8 ts. Jestem tego ciekaw i chciałbym porównac z moim.
- podczas testów mocy oraz momentu obrotowego rozpedzam samochód na II biegu do momentu odcięcia przez ECU.
- prędkości jakie wtedy mam na liczniku to tak 105 - 115 km/h.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Az o tyle dluzsza jest dwojka w 1.8 od tej w 2.0?
W 2.0 przy 7040 RPM dobijam do licznikowej 100 - czyli predkosc rzeczywista jest ponizej i zeby rozpedzic auto 0-100 muze 2 razy zmienic bieg.
Jezeli u Ciebie na liczniku jest powyzej 110 km/h to realnie musi byc w okolicach setki, albo licznik strasznie przeklamuje (powinien przy tej predkosci jakies 5-8 km/h).
Na trojce mysle, ze w okolicach 150 bedzie przy odcince - sprawdze jutro bo dzisiaj mi sie nie chce na autostrade jechac![]()
Na 4 biegu licznkowe 193 -194 km/h
- no tak tylko ja mam odcięcie na poziomie 7260.
- w ECU można ustawić od 7200-- 7600.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
- widać z tego że autor tematu żle zadał pytanie.
- powinien jeszcze zapytać jaki próg odciecia mamy w tych swoich maszynach.
- tylko kto jeżdzi po autostradzie do odcięcia, chyba tylko JA.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Ja mam 2.0 i na 1ce do 60 na 2ce do 105-110 na 3ce do ok 150-155 na 4ce do 190-195 dodam, że to jest ciut ciut przed odcięciem na 5ce doszedłem do 210 i więcej nie było szans z nie sprawna sondą. Pozdrawiam
W moim 1.8 na II przełożeniu osiągam licznikowe 100km/h po czym następuje odcięcie zapłonu. Oczywiście nie jeżdżę w ten sposób, ale kiedyś podczas dyskusji na forum sprawdziłem jak to w mojej Alfie jest.
Pozdrawiam.
- Rafał
dziwne u mnie na II nie chce przekroczyć 96km/h i odcinka, inne biegi to jakoś cienko u mnie wypadaja,