Czy ktoś z was to już praktykował ? i jak to zrobić tak ze szczegółami co i jak mam zrobić z tym czymś. Aha i jeszcz jedno mechanior zalał ten baczek z olejem do skrzyni (selespeed) pod sam korek prawie ,wczoraj sprawdzając to na tym patyczku jest min,i max jest tak nisko, a jak wkładałem to olej sięgał prawie do końca tego patyczka ,powinienem go ująć z tego zbiorniczka czy jak jest więcej nic się nie stanie>? Za niewiedze przepraszam , za wszelką pomoc dziękuję.
- Doczytałem na forum że na falujące obroty może pomóc przeczyszczenie krokowca rozpuszczalnikiem(zalanie go???) . Jeśli dobrze się orientuję to takie małe coś pod tą rurą ,doprowadzająca powietrze z filtra do przepustnicy?( Jestem zielony w tych tematach zatem przepraszam dopiero się uczę co gdzie jest
)
---------- Post dodany o godzinie 23:42 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 23:24 ----------
Jeszcze jedno Auto nie przekracza 2,5 tyś obr na żadnym biegu no i falują ciągle te obroty. Z 1 nie wskakuje na 2 bo obroty sięgają 2000 no i kicha.(trzeba stanąc na swiatłach i wrzucać 2 inaczej nie ruszy.)
Sobie postałem na światłach wczoraj, czeka mnie koniecznie wymiana rozrządu jak to nie pomoże to nie wiem co jeszcze. Alfka w zastraszającym tempie pożera paliwo. Oczywiście także kasę właściciela ,mam tylko nadziję ze jak już wszystko zrobie to będzie fruwała.