Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: 2.4 JTDm Wymiana uszczelniczy zaworowych

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rain
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Niziny
    Auto
    Stilo 1.9 JTD, Brava_HGT
    Postów
    734

    Domyślnie 2.4 JTDm Wymiana uszczelniczy zaworowych

    Niestety będzie mnie czekała taka czynność.

    Przy odpalaniu na zimnym puszcza bąka a potem jak się rozgrzeje jest spokój.

    I moje pytania: co się wiąże z wymianą uszczelniaczy w tym silniku? Mam prawie nowy rozrząd, jego też trzeba wymienić, bo słyszałem że trzeba tak czy siak zdjąć głowice i rozrząd.

    Ile taka przyjenośc orientacyjnie kosztuje?

    I najważniejsze: narazie bąki są małe (przez miesiąc kontrolowania oleju jeszcze nic nie widizałem aby ubyło), czy mogę poczekać z wymianą? Co się wiąże z zaniedbaniem sprawy?
    Co posiadam: Fiat Brava 2.0 20V 155KM, Opel Meriva A
    Co mi się przez łapki przewinęło:
    Alfa Romeo: 156 1.8 TS, 156 2.4 M-JET, 166 3.2 V6 24V Lancia: Lybra 2.4 JTD, Delta 1.8ie, Thesis 2.4 JTD Hyundai: Lantra 1.6 GLS, BMW: E90 320d, Fiat: Stilo 1.9 8v, Brava 80 16v, Brava 80 16v, Brava 100 16v, Marea 155 20v, Renault: Laguna III 2.0 16v

  2. #2
    Starscream
    Gość

    Domyślnie

    generalnie jeszcze nie jest złe, jeśli nie ubywa olej, nie kopci przez cały czas i po nagrzaniu jest ok, to jeszcze trochę da się z tym pojeździć. Głowicy ściągać nie trzeba, ale rozrząd i wałki rozrządu plus popychacze muszą wylecieć. Jak masz nowy rozrząd, zmień później sam pasek.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    a czy to aby na pewno wina uszczelniaczy?

  4. #4
    michalek
    Gość

    Domyślnie

    mam ten sam problem rano puszcza niebieskiego dyma jak sie rozgrzeje juz jest dobrze

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rain
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Niziny
    Auto
    Stilo 1.9 JTD, Brava_HGT
    Postów
    734

    Domyślnie

    Cytat Napisał Starscream Zobacz post
    generalnie jeszcze nie jest złe, jeśli nie ubywa olej, nie kopci przez cały czas i po nagrzaniu jest ok, to jeszcze trochę da się z tym pojeździć. Głowicy ściągać nie trzeba, ale rozrząd i wałki rozrządu plus popychacze muszą wylecieć. Jak masz nowy rozrząd, zmień później sam pasek.
    Właśnie na razie z olejem jest spokój, nie ubywa i zakopci tylko przy rozruchu, i przez parę metrów. Potem jak złoto.

    Rozrząd ma 20 tysięcy, dlatego chciałbym uniknąć wymiany całości.


    Cytat Napisał zaviaseq
    czy to aby na pewno wina uszczelniaczy?
    Na razie 2 mechaników powiedziało że właśnie to podejrzewają. Turbina sprawa, ubytku mocy nie ma, dymi tylko przy rozruchu.
    Co posiadam: Fiat Brava 2.0 20V 155KM, Opel Meriva A
    Co mi się przez łapki przewinęło:
    Alfa Romeo: 156 1.8 TS, 156 2.4 M-JET, 166 3.2 V6 24V Lancia: Lybra 2.4 JTD, Delta 1.8ie, Thesis 2.4 JTD Hyundai: Lantra 1.6 GLS, BMW: E90 320d, Fiat: Stilo 1.9 8v, Brava 80 16v, Brava 80 16v, Brava 100 16v, Marea 155 20v, Renault: Laguna III 2.0 16v

Podobne wątki

  1. Wymiana uszczelniaczy zaworowych w 2.4 JTD 20V 175KM
    Utworzone przez Pawlus873 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-12-2015, 21:59
  2. [145] Wymiana uszczelniaczy zaworowych
    Utworzone przez marieczko w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 25-06-2014, 20:18
  3. Wymiana uszczelniaczy zaworowych - WARSZAWA
    Utworzone przez wojt3k2 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 09-06-2014, 09:21
  4. Wymiana płytek zaworowych w JTD
    Utworzone przez Darek68 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-03-2013, 21:53
  5. Wymiana uszczelniaczy zaworowych
    Utworzone przez Cossi86 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-05-2010, 15:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory