Witam, czy ktoś może mi powiedziec czy taka instalacja gazowa - http://allegro.pl/kme-diego-g3-sekwe...202762369.html poradzi sobie z silnikiem 1,4 TS 97 r w AR 145??
Witam, czy ktoś może mi powiedziec czy taka instalacja gazowa - http://allegro.pl/kme-diego-g3-sekwe...202762369.html poradzi sobie z silnikiem 1,4 TS 97 r w AR 145??
Odradzam, ze zwględu na elektronikę z tego zestawu, szukaj zestaw oparty na sterowniku STAG, może to być STAG4 lub STAG300-4plus wszystko jeden który, do tego reduktor Zavoli Zeta, wtryski Matrix HD344 i będziesz zadowolony.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
A co myslisz o instalacji BRC w wersji LIGHT do mojego silniczka 1,4? Nie wiem czemu u mnie w okolicy panuje przekonanie by wkladac kazdemu to samo :/ Jak pytam sie o wtryskiwacze Matrix to patrza na mnie jak na debila i zadaja idiotyczne pytanie - po co, przeciez one sa wadliwe? Jak pytam o Multi Jet ta sama historia. Jak chce reduktor Zavoli wciskaja mi tylko reduktor z AC generalnie chca mi wszystko zalozyc chyba najtansze, pytajac ich o filtr poliestrowy slysze, ze od biedy jak bardzo chce to zaloza ehhh wkurzajace :/ Jedyny konkretny gazownik to kilka km ode mnie ale zaklada tylko instalacje BRC. Jako jedyny wyszedl i pofatygowal sie aby zobaczyc samochod i wyjasnil mi niby bardzo sensownie wyzszosc instalacji BRC polecal mi wersje pelna jednak za mna przemawia ze wzgledow na koszty wersja LIGHT ktora podobno sobie bardzo dobrze poradzi - co o niej myslicie ?
Wersja BRC Light odpada, ma okrojone możliwości sterownika i wolne/mało precyzyjne wtryski Zavoli PAN, widzę że najsensowniejszym dla ciebie wyjściem z punktu widzenia do jakich gazoli masz dostęp jest u tego ostatniego człowieka założenie BRC ale pełnej wersji, na wtryskach BRC lub KEIHIN i będziesz zadowolony.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Dzieki GrzesiekK. za informacje. Wiec wybiore BRC.
Warto poczytać lpg-forum tam jest masa cennych informacji. Matrixy ponoć mają problematyczną gwarancje, valteki tyko te nanowsze typ 34 dają radę, magic jety są mało polecane; co nie zmienia faktu, że i tak są lepsze od starych valteków, które lubią się rozkalibrować.
Tu masz link do mojego tematu z tamtego forum (mam nadzieje, że nie zapłacę za to głową)
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=...2d2867fe#75762
EDIT: Mój błąd, nie zauważyłem, że GrzesiekK jest na obu forach
Ostatnio edytowane przez Krzysiek146 ; 29-08-2010 o 12:12 Powód: Link do podobnego tematu
Piękna poszła w drzazgi
Zbieram na następną
Jaki błąd?? Dobrze że odsyłasz do forum stricte "gazowego" można tam dużo się dowiedzieć, jednak radzę też uważać i czytać ze zrozumieniem i obserwować kto co napisał, LPG Forum to po części "loża szyderców" po części towarzystwo wzajemnej adoracji i naganiania sobie klientów, są tam kumaci ludzie z branży LPG ale i są samozwańczy wszechwiedzący "gazownicy" i łatwo świeży user może dać się wmanipulować/naciągnąć na niepotrzebne wydatki.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Chodziło mi o to, że w tym temacie specjalista swoje zdanie już wyraził ja powieliłem czyjeś zdanie.
Powiedzmy, że link do tamtego forum jest "na przyszłość" i "dla potomnych"
Co do informacji... Każdą informację, nawet wyczytaną w mądrej książce, warto sprawdzić w innych źródłach - nawet alfa i omega czasem się myli
Piękna poszła w drzazgi
Zbieram na następną
Dzieki za link, z checia poczytam co tam Ciekawego pisza o roznych instalacjach, jednak po "konsultacji" z GrzesiekK samochód juz odstawiony do zamontowania instalacji BRC.