Od niedawna jeżdżę AR 156 2.4 jtd, ma przejechane 200 tyś. Od pewnego czasu zauważyłem że kopci jasnym dymem z zapachem spalonego oleju, odczuwam też spadek mocy. Znajomy mówi że może puszczać turbina.Pomóżcie![]()
Od niedawna jeżdżę AR 156 2.4 jtd, ma przejechane 200 tyś. Od pewnego czasu zauważyłem że kopci jasnym dymem z zapachem spalonego oleju, odczuwam też spadek mocy. Znajomy mówi że może puszczać turbina.Pomóżcie![]()
I ma rację
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Czyli co,regeneracja czy kupno nowej,to jest mój pierwszy ropniak.Jeżeli regeneracja to pomóżcie gdzie,okolice Warszawy, albo Lulina będę wdzięczny.Mam jeszcze jedno pytanie:po odpaleniu miga przez kilka sekund kontrolka świec żarowych.Czy jest to spowodowane właśnie przez turbinę czy dzieje się coś ze świecami?
Ostatnio edytowane przez ali ; 29-08-2010 o 19:27
Nie wiem jak to dokładnie jest ale słyszałem ze turbin ze zmienną geometria łopatek sie nie da dokładnie zregenerować :. podowiaduj sie dokładnie w tym temacie i sprawdz jaka ty masz turbine .
Ja mam ten sam silnik, polecam regeneracje w Mielcu firma Reg Mot, 12 miesiecy gwarancji daja, jak wyjmiesz sam i zawieziesz im na 8-9 rano to pospacerujesz po mielcu 3 godzinki i zabierasz turbo swiezutkie i nowiutkietylko trzeba do nich wczesniej zadzwonic i powiedziec, ze przyjedziesz. Ja u nich regenerowalem i jestem zadowolony. Zaplacilem 1100 zl tylko moja byla w bardzo kiepskim stanie.
Migająca kontrolka świec żarowych sygnalizuje awarie świecy,albo modół świec żarowych.Modół ten znajduje się koło filtra paliwa,wygląda jak ten z linku:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1209865648
Gordon