Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: alfa plus gaz... pare pytan

  1. #1
    w_szafie_spi
    Gość

    Domyślnie alfa plus gaz... pare pytan

    Panowie mam pare pytan do ludzi posiadajacych alfa z gazem.
    Moj alf pali 16 gazu to chyba za duzo jak na silnik 1.6, bylem u gazownika ale takiego prywatnego niby wyregulowal a nadal pali tyle samo. Moze wiecie co moze byc problemem co mam jeszcze sprawdzic. Ile wasze alfy pala bazynki i ile jedza gazolinki. Moja instalacja jest III generacji oczywscie sekwencja.

  2. #2
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    sprawdzić przepływomierz sugeruję

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Zdecyduj się czy III generacja czy sekwencja to dopiero pogadamy. III generacja to wtrysk ciągły LPG w fazie lotnej, wtrysk sekwencyjny LPG to IV generacja - to całkiem dwie różne epoki w dziejach LPG.

    Jeśli nie wiesz co masz, daj foty spod maski.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #4
    w_szafie_spi
    Gość

    Domyślnie

    powiedz mi jak mam to sprawdzic, alf byl podlanczany do kompa i nie wykryl zadnych bledow. Przypomnialo mi sie ze czasami jak ruszam autem szarpie i nie ma macy, chodzi tutaj o pierwszy bieg. Co o tym myslicie

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Zrób mi fotki spod maski żeby było widać elementy instalacji to ci powiem co masz ... bo widze zielony jak trawa na wiosne jesteś ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #6
    w_szafie_spi
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Zrób mi fotki spod maski żeby było widać elementy instalacji to ci powiem co masz ... bo widze zielony jak trawa na wiosne jesteś ;]
    Spoko zrobie to jutro bo dzisiaj juz ciezko bedzie, dopiero raczkuje w tych sprawach

    ---------- Post dodany o godzinie 22:18 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 21:38 ----------

    Obejdzie sie od fotek znalazlem ksiazke serwosowa i jest to instalacja gazowa sekwencyjnego wtrysku gazu ESGI

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał w_szafie_spi Zobacz post
    Spoko zrobie to jutro bo dzisiaj juz ciezko bedzie, dopiero raczkuje w tych sprawach

    ---------- Post dodany o godzinie 22:18 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 21:38 ----------

    Obejdzie sie od fotek znalazlem ksiazke serwosowa i jest to instalacja gazowa sekwencyjnego wtrysku gazu ESGI
    Sorki na PRIV walnąłem gafę w ESGI się pogrzebie i ustawi, w SGI nie zrobisz nic sam. Więc regulacja i tyle.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #8
    w_szafie_spi
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Sorki na PRIV walnąłem gafę w ESGI się pogrzebie i ustawi, w SGI nie zrobisz nic sam. Więc regulacja i tyle.
    W tym rzecz ze byla regulowana, gazownik powiedzial ze poustawial czasy wtryskow jakie same jak na bezynie czyli (3,1 ms) jak dobrze pamietam, powiedzial ze mieszanka byla za bogata i rosla do 5000 obr/s i pozniej malala, niby wszystko poustawial i mialo byc ok a tutaj dalej tak samo.

    Chcialem sie spytac czy przeplywomierz tez ma wplyw na dawkowanie gazu czy tylko benzyny. Bo wsumie na benzynie tez mi nie malo pali ale na gazie to tragedia 16litro gazu to juz chyba przegecie
    Ostatnio edytowane przez w_szafie_spi ; 05-09-2010 o 11:11

Podobne wątki

  1. Pare pytan o q4
    Utworzone przez Wuziu w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-04-2013, 20:40
  2. Pare pytan
    Utworzone przez pozeczkowy w dziale GT
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 30-12-2011, 22:43
  3. Błędy i pytan pare
    Utworzone przez Gopcio w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-12-2010, 16:06
  4. pare pytan co do rozrządu w 3.0 v6
    Utworzone przez CIAMILL156 w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 25-05-2010, 21:20
  5. 156 1.9 jtd po lifcie - pare pytan
    Utworzone przez eryk328e46 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 29-03-2009, 14:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory