Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Prośba do Alfistów w ocenie alfy 156

Użytkownik Ogier Avatar cichy83
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    w planach 159

Domyślnie Prośba do Alfistów w ocenie alfy 156

Witam serdecznie
    Chciałbym zakupić alfe wpadla mi w oko taka
    http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-C14856151.html

Czy jesteście mi wstanie jakoś pomóc, nie znam się jeszcze zbytnio na alfach a nie che utopić pieniędzy że będzie jakiś złom

Pozdrawiam cichy

Użytkownik Ogier Avatar slavik10
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    audi a6 2,5 tdi sprzedam no alfa no fun

Domyślnie

powiem ci tak kolego autko jak najbardziej wyglada na ogloszeniu wpozadku ale na Twoim miejscu szukałbym 1,9jtd bo benzyna na gazie to nie jest udane rozwiazanie w tym silniku.ja mam jtd przejechalem prawie 300tys km i jezdrze dalej watpie czy benzyniak na gazie tyle wytrzyma pozdrawiam

Użytkownik Znawca Avatar Izane
    Mieszka w
    Mysłowice- Śląskie
    Auto
    Alfa 159 1.9JTDm, MiTo 1.4 155KM Były: Alfa Romeo Giulietta QV TCT,Alfa Romeo 156 2.4JTD

Domyślnie

Najlepiej to by było zobaczyć osobiście, przebieg akurat ustawiony tak aby chciało się kupić (tak mi się wydaje)...

po zdjęciach i opisie nie da się nic ocenić... można tylko wysłuchać opinie typu jaki silnik kupić

Pozdrawiam

ps nie wiem czemu ale jak na 10 lat to lakier wygląda zbyt ładnie... też pasowałoby to sprawdzić
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150@190 KM
    Alfa Romeo MiTo 1.4 T.B. 155KM
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT '16

Alfa 156 2.4 JTD CF2 136@175 KM 370 NM Sportpack

"Moja jest tylko racja i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!"

Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    w planach 159

Domyślnie

Mam jeszcze druga opcje cos takiego.
    http://www.moto.allegro.pl/okazja-al...217524152.html