Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: problemy na gorącym

  1. #1
    Strzala_1
    Gość

    Domyślnie problemy na gorącym

    Witam 1.7 16v

    problem polega na tym ze gdy silnik jest gorący, do stanu gdy włącza się już wentylator czyli okolice 90 stopni zaczyna się dławić nie da rady się wkręcić na obroty szarpie prycha oraz jest brak mocy zwłaszcza jak się jeździ w korkach, gdy zaś na trasie to można latać ile się tylko chce i kłopotu nie ma

    gasisz silnik czekasz parę minut spada temperatura odpalamy jedziemy nagrzewa się i powtórka z rozrywki

    Które czujniki lub inne bzdety mogą mieć wpływ na ten koszmar ?

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fafa
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Knurów/Mysłowice
    Auto
    RWD & FWD & Q4
    Postów
    304

    Domyślnie

    Nie przegrzewają się świece?
    Być może w korkach kadłub/głowice grzeją się zdecydowanie mocniej _niż_w_trasie_ i świeca nie radzi się z odprowadzeniem ciepła? W trasie jest jednak jakiś przepływ powietrza...

    Czujniki, np. temp. cieczy z wyjściem na ECU, chyba raczej odpada bo element oporowy zbyt głęboko siedzi by był na to wrażliwy. Ale to IMO.
    33 1.7IE 8v Mirto Verde; 75 1.8 ie Rosso Alfa; 159 SW JTDm Q4 Nero Carbonio Met. & Poltrona Frau inside
    Ypsilon 0.9 TA BiColore Platinum
    było: 147 Selespeed, 146 1.6 TS

  3. #3
    Strzala_1
    Gość

    Domyślnie

    strzelac dalej czujnik nagrzewania cieczy odpada swiece tez odpadaja bo poszly na pierwszy strzał

  4. #4
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Sandomingo
    Auto
    AR 33 1.7 16v; AR 33 1.3 IE L ;AR 164 2.0 v6 Turbo
    Postów
    23

    Domyślnie

    Jeżeli czujnik temp silnika i świece ok to może być tak, że jak się komora silnika nagrzeje to siada cewka zapłonowa lub ap. zapłonowy, albo przepływka łapie zwarcie i zonk
    33

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2007
    Auto
    123
    Postów
    80

    Domyślnie

    jeżeli jesteś pewny elektryki to pozostaje jedynie układ paliwowy,tzn. po nagrzaniu dostaje się lewe powietrze do paliwa i prycha - ja tak miałem w mojej IMOLI,stary nieoryginalny wężyk do reduktora paliwa popuszczał po nagrzaniu się silnika.Po wymianie jak ręką odjął...

  6. #6
    Strzala_1
    Gość

    Domyślnie

    problem znaleziony i naprawiony

    do wymiany poszło kolo zamachowe gdyż straciło namagnesowanie i gdy wzrastała temperatura zaczynały sie chocki teraz już jest wszystko doskonale

  7. #7
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Sandomingo
    Auto
    AR 33 1.7 16v; AR 33 1.3 IE L ;AR 164 2.0 v6 Turbo
    Postów
    23

    Domyślnie

    ? Koło zamachowe jest namagnesowane ?
    33

  8. #8
    Strzala_1
    Gość

    Domyślnie

    niby coś tam w sobie ma dziwne ale prawdziwe po jego zmianie wszystko już jest jak należy

Podobne wątki

  1. Dwa problemy AR 156 98r
    Utworzone przez ArturR_1975 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 02-12-2011, 17:04
  2. [33] Ciężko zapala na gorącym silniku
    Utworzone przez gord w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-10-2011, 20:33
  3. [166] strzela na wolnych obrotach tylko na gorącym
    Utworzone przez blackalfa166 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2011, 12:41
  4. Dwa problemy...
    Utworzone przez Prezes_07 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-06-2010, 18:56
  5. Problemy z ICS
    Utworzone przez juzeczekk w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-11-2007, 13:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory