Witajcie, mam takie pytanie-czy sport-packi miały inne amorki niż seryjne? Muszę je kupić i wymienić a nie wiem czy nie mają być jakieś inne![]()
Witajcie, mam takie pytanie-czy sport-packi miały inne amorki niż seryjne? Muszę je kupić i wymienić a nie wiem czy nie mają być jakieś inne![]()
Tak, miały inne amortyzatory, ciut twardsze i inna charakterystyka.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
W takim razie jak je dobrać-co powiedzieć sprzedawcy?![]()
Jaki masz fundusz na nowe amortyzatory, to Ci powiem co za te pieniądze kupisz co nada się do sportpacka.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
ja tez mam sport pack,i założyłem bilsten b4,i jest dobrze sztuka 320 plus 50 zł odboje
a gdzie je założyles z tylu czy z przodu? nie dobija ci? bo podobno na sportowych sprezynach dobijaja!
tył ,przód wymienie za dwa tygodnie,bo mi na fajki i piwo braknie kasy
Ostatnio edytowane przez borsukmax ; 14-09-2010 o 21:07
Jaki sens pchać do sportpacka Bilsteina B4?? Za cene B4 kupisz już Sachsa dedykowanego do obniżonego zawieszenie i jest to dużo lepsze wyjście jeśli się nie ma zbyt dużo kasy do wydania. Numery z Sachsa 556313, 556309 i to można pchać do sportpacka śmiało.
Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 14-09-2010 o 21:17
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
a z czym jest gorszy Bilsteina B4 dla mnie jest ok ,sporo czytałem,pytałem dla mnie jest ok,marka znana w niemczech ,sam niemiecki szfagier polecił,jest ok na dziś ,za trzy lata napisze jak się sprawdziły,20 milimetrów auto poszło do góry,ale stare amory miały po około 27procent,wiec sie nie dziwie
W czym Bilstein B4 gorszy?? A w tym że ma inną charakterystykę pracy, pod sprężynę ciut dłuższa i pracującą w innym zakresie skoku, amortyzator nawet dedykowany do sportpacka ma większą kompresję ugięcia i mocniej tłumi w zakresie pracy, na B4 dużo łatwiej dobić zawieszenie do końca skoku, na dedykowanym amorze tego nie zrobisz łatwo, na B6/B8 wręcz wcale Ci się to nie uda.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts