Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: amorki do sport-packa?

  1. #1
    Barney_Chorzow
    Gość

    Domyślnie amorki do sport-packa?

    Witajcie, mam takie pytanie-czy sport-packi miały inne amorki niż seryjne? Muszę je kupić i wymienić a nie wiem czy nie mają być jakieś inne

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Tak, miały inne amortyzatory, ciut twardsze i inna charakterystyka.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Barney_Chorzow
    Gość

    Domyślnie

    W takim razie jak je dobrać-co powiedzieć sprzedawcy?

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Jaki masz fundusz na nowe amortyzatory, to Ci powiem co za te pieniądze kupisz co nada się do sportpacka.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar borsukmax
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    piotrków trybunalski
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.8 106KW TS
    Postów
    531

    Domyślnie

    ja tez mam sport pack,i założyłem bilsten b4,i jest dobrze sztuka 320 plus 50 zł odboje

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czechowice
    Auto
    Giulietta Veloce 200/420 by Cinsoft
    Postów
    711

    Domyślnie

    a gdzie je założyles z tylu czy z przodu? nie dobija ci? bo podobno na sportowych sprezynach dobijaja!

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar borsukmax
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    piotrków trybunalski
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.8 106KW TS
    Postów
    531

    Domyślnie

    tył ,przód wymienie za dwa tygodnie,bo mi na fajki i piwo braknie kasy
    Ostatnio edytowane przez borsukmax ; 14-09-2010 o 21:07

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Jaki sens pchać do sportpacka Bilsteina B4?? Za cene B4 kupisz już Sachsa dedykowanego do obniżonego zawieszenie i jest to dużo lepsze wyjście jeśli się nie ma zbyt dużo kasy do wydania. Numery z Sachsa 556313, 556309 i to można pchać do sportpacka śmiało.
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 14-09-2010 o 21:17
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar borsukmax
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    piotrków trybunalski
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.8 106KW TS
    Postów
    531

    Domyślnie

    a z czym jest gorszy Bilsteina B4 dla mnie jest ok ,sporo czytałem,pytałem dla mnie jest ok,marka znana w niemczech ,sam niemiecki szfagier polecił,jest ok na dziś ,za trzy lata napisze jak się sprawdziły,20 milimetrów auto poszło do góry,ale stare amory miały po około 27procent,wiec sie nie dziwie

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał borsukmax Zobacz post
    a z czym jest gorszy Bilsteina B4 dla mnie jest ok ,sporo czytałem,pytałem dla mnie jest ok,marka znana w niemczech ,sam niemiecki szfagier polecił,jest ok na dziś ,za trzy lata napisze jak się sprawdziły,20 milimetrów auto poszło do góry,ale stare amory miały po około 27procent,wiec sie nie dziwie

    W czym Bilstein B4 gorszy?? A w tym że ma inną charakterystykę pracy, pod sprężynę ciut dłuższa i pracującą w innym zakresie skoku, amortyzator nawet dedykowany do sportpacka ma większą kompresję ugięcia i mocniej tłumi w zakresie pracy, na B4 dużo łatwiej dobić zawieszenie do końca skoku, na dedykowanym amorze tego nie zrobisz łatwo, na B6/B8 wręcz wcale Ci się to nie uda.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. [159] 159 SW - wersja SPORT VS SPORT PLUS
    Utworzone przez longmanpl w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-10-2015, 16:10
  2. Amorki
    Utworzone przez Brzoza w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 96
    Ostatni post / autor: 09-01-2013, 00:31
  3. Jak poznac amortyzatory do sport packa
    Utworzone przez szwed25 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-03-2011, 11:11
  4. ...amorki tyl
    Utworzone przez cinusiek w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-11-2010, 18:49
  5. Ktoś kiedyś szukał sport packa ???
    Utworzone przez QBA w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-06-2009, 14:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory