Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Błąd P0443

  1. #1
    Radu
    Gość

    Domyślnie Błąd P0443

    "Układ odprowadzania par paliwa, obwód ster.zaworu oczyszcz. - usterka"
    wyskakuje ten błąd i nie można go skasować.

    Problem jest następujący: jak silnik pochodzi na lpg zaczyna nim trząść i troszke telepie, na wolnych obrotach falują obroty i niekiedy potrafi zgasnąć. Przy ruszaniu trzeba mu troszke więcej dać gazu, bo zamuli, dalej juz ciągnie normalnie. Jak się go potrzyma na wyższych obrotach, silnik się ewidentnie uspokaja.
    Bylem u gazownika, gaz wyregulowany dobrze, wywala tylko ten błąd. Czy może mieć on wplyw na lpg i jak go się pozbyć?
    Na benz wszytsko ok.
    AR 156 2.0 TS z lpg

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - nie ma połączenia z elektrozaworem sterowania, taki mały cylinder pod kolektorem ssącym, tuz zaraz obok przepustnicy.
    - program alfadiag poda parametry środowiskowe, wtedy będzie wiadomo czy to zwarciee, rozwarcie czy zawór puszcza.
    - oprócz tego masz te niebieskie rurki do oparów paliwa, mozna w nie dmuchac , wtedy widac czy zawór trzyma.
    - dmuchaj w tę co idzie do kolektora ssącego.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    Radu
    Gość

    Domyślnie

    dmuchnąć w niebieskie i co wtedy powinno się dziać?

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - w diagnostyce są dwie metody pracy.
    - w pełni oprzyrządowana, czyli stosujemy odpowiednie programy, diagnoskopy i one mam podpowiadają co jest, co może być, co należy sprawdzić.
    - druga metoda to metoda taka jak za dawnych lat, nalezy wiedzieć jak to pracuje, jaka jest zasada działania.
    - w co i gdzie dmuchać.
    - nie mam rysunku pod ręką EVAP-oratora, jak będę w pracy to załącze rysunek z zasadą działania, bo duzo jest pisania.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. P1653, P0443, P0100 - kontynuacja problemów.
    Utworzone przez Pietrox w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-07-2015, 19:04
  2. błąd P0443 i p1687
    Utworzone przez daniel1986 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-11-2014, 13:42
  3. alfa 147 1,6ts błąd p0443
    Utworzone przez wojtekml w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-11-2012, 14:45
  4. Błąd P0443
    Utworzone przez fenix_tbg w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 02-09-2012, 19:30
  5. Błędy P0443 i P0201 do P0204 Co z tym zrobić?
    Utworzone przez siwcu w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-01-2010, 18:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory