Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Dziurki w obudowie filtra JTD

  1. #1
    Keeperek
    Gość

    Domyślnie Dziurki w obudowie filtra JTD

    Od spodu samochodu w obudowie filtra powietrz są dwie dziurki , przez które dmucha powietrze, zastanawiam się po co to jest?

  2. #2
    ViP Rowerzysta Avatar b.piotrus
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Otmuchów
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD, Mazda CX-7 2,3
    Postów
    402

    Domyślnie

    Żeby woda, która tam się ewentualnie dostanie miała, którędy wypłynąć
    Alfa Romeo GT 1,9JTD, Mazda CX-7 2,3,

  3. #3
    Keeperek
    Gość

    Domyślnie

    no racja, chociaż w sumie skąd miała by się tam woda wziąć, mogłą by sie co najwyżej wykroplić z powietrza. Sporo powietrza tamtędy ucieka

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał Keeperek Zobacz post
    no racja, chociaż w sumie skąd miała by się tam woda wziąć, mogłą by sie co najwyżej wykroplić z powietrza. Sporo powietrza tamtędy ucieka
    chyba wlatuje :-)

  5. #5
    Keeperek
    Gość

    Domyślnie

    właśnie że u mnie dmucha przynajmniej na wolnych obrotach, jak to możliwe?

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał Keeperek Zobacz post
    właśnie że u mnie dmucha przynajmniej na wolnych obrotach, jak to możliwe?
    trochę to dziwne ale możliwe że włosi pokonali prawa fizyki :-)

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    159SW 2.4 QTronic
    Postów
    307

    Domyślnie

    Witam.
    Skoro o dziurkach mowa to się podłączę
    Ostatnio po ściągnięciu plastikowej rury filtr powietrza - turbo okazało się, że jest w niej dziura. Dokładnie na tym takim "ślimaku" (po co to coś?) po jej lewej stronie. Najzabawniejsze jest to, że ktoś to zrobił umyślnie by jakiś przewód móc poprowadzić Zakleiłem to ale idąc dalej okazało się, że pęknięte jest też gumowe kolanko łączące plastikową rurę z turbiną...
    I takie pytanie: czy takie nieszczelności mają wpływ na pracę silnika? Jak negatywny? Autko jeździ fajnie, nie szarpie, nie prycha itp.
    Jedno co, to po podłączeniu pod kompa są różnice między mierzoną i docelową masą powietrza - mierzona jest wieksza niż docelowa... Czy to uszkodzona przepływka czy wina nieszczelności?? Ale nieszczelności są ZA przepływomierzem więc wydaje mi się, że nie powinny mieć na ten parametr wpływu... Na razie uszczelniłem jak mogłem taśmą i muszę zakupić chociaż to kolanko nowe

    Pozdrawiam

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał paw2x Zobacz post
    Witam.
    Skoro o dziurkach mowa to się podłączę
    Ostatnio po ściągnięciu plastikowej rury filtr powietrza - turbo okazało się, że jest w niej dziura. Dokładnie na tym takim "ślimaku" (po co to coś?) po jej lewej stronie. Najzabawniejsze jest to, że ktoś to zrobił umyślnie by jakiś przewód móc poprowadzić Zakleiłem to ale idąc dalej okazało się, że pęknięte jest też gumowe kolanko łączące plastikową rurę z turbiną...
    I takie pytanie: czy takie nieszczelności mają wpływ na pracę silnika? Jak negatywny? Autko jeździ fajnie, nie szarpie, nie prycha itp.
    Jedno co, to po podłączeniu pod kompa są różnice między mierzoną i docelową masą powietrza - mierzona jest wieksza niż docelowa... Czy to uszkodzona przepływka czy wina nieszczelności?? Ale nieszczelności są ZA przepływomierzem więc wydaje mi się, że nie powinny mieć na ten parametr wpływu... Na razie uszczelniłem jak mogłem taśmą i muszę zakupić chociaż to kolanko nowe
    Pozdrawiam
    wymień tą pękniętą rurę to dopiero zobaczysz jak jeździ twoja alfa
    jak masz nieszczelną rurę za przepływką z oczywistych względów silnik nie osiągnie prawidłowych parametrów bo przepływka przekłamuje sygnał

Podobne wątki

  1. Zerwane gwinty na obudowie skrzyni!
    Utworzone przez mushroom w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-07-2014, 08:44
  2. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-03-2012, 21:39
  3. Dwa czujniki na obudowie wentylatorów
    Utworzone przez Dylu w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-05-2010, 20:14
  4. [145] Olej w obudowie filtra powietrza
    Utworzone przez Brzoza w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-06-2008, 22:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory