Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Przekaźniki przy aku a pompa paliwa

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Kazek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Poz
    Auto
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r
    Postów
    423

    Domyślnie Przekaźniki przy aku a pompa paliwa

    Witajcie
    Pacjent to 156 2,4 JTD 1999r.

    Auto nie zapala i nie słychać było pracy pompy paliwa. Po długich poszukiwaniach zawędrowałem do przekaźników przy akumulatorze i tu kończą mi sie pomysły.
    Oczywiście przeczytałem instrukcję który przekaźnik do czego służy ale nijak ma się to do rzeczywistości a wygląda ona tak:


    Przekaźniki zaznaczone na żółto załączają dmuchawy na chłodnicy [jest na nich napięcie]
    Przekaźniki zaznaczone na zielono służą "czemuś tam" [jest na nich napięcie]

    Przekaźnik zaznaczony na niebiesko jest prawdopodobnie od wtrysku i nie ma na nim napięcia

    Przekaźnik zaznaczony na czerwono jest od pompy paliwa i nie ma na nim napięcia, leczy gdy poda się je bezpośrednio z akumulatora załącza się pompa paliwa

    Bezpieczniki sprawdzone dookoła całego samochodu [pod kierownicą, nad schowkiem pasażera i przy + zacisku aku]

    Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć skąd przekaźnik od pompy paliwa powinien "brać zasilanie" i sygnał załączający go?
    To samo pytanie tyczy się "niebieskiego przekaźnika"

    Z góry dzięki za odpowiedzi

    pozdrawiam
    Kuba
    Ostatnio edytowane przez Kazek ; 18-12-2010 o 19:15

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Magiczny wypadkowy przełącznik pod fotelem kierowcy wciśnięty?
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Kazek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Poz
    Auto
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r
    Postów
    423

    Domyślnie

    wciśnięty, wciśnięty

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - chyba tak nie pomierzysz na tym przekazniku ponieważ w jego obwodzie jest jeszcze przekażnik CODE.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Pompa paliwa
    Utworzone przez syfon w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 20-09-2014, 15:49
  2. przekaźniki przy aku
    Utworzone przez Lethal w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-02-2014, 00:37
  3. [164] Przekaźniki wtryski i pompa paliwa
    Utworzone przez Andy1970 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-09-2012, 09:20
  4. pompa paliwa 2.4 JTD
    Utworzone przez Msiek w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-04-2010, 21:00
  5. [164] Pompa paliwa
    Utworzone przez MRDUX w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-10-2008, 18:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory