Problem z autem jest taki, że przy wciśnięciu pedału gazu do oporu bardzo często zapala się kontrolka silnika i przez chwilę auto "nie ciągnie" - po czym znowu jest ok.
Przy mocniejszym wciśnięciu (ale nie do końca) wszystko jest ok.
Odpuszczenie gazu pomaga. Przy ponownym wciśnięciu do końca problem najczęściej pojawia się ponownie.
Jeśli nie odpuścimy to problem powraca - jedzie-przerywa-jedzie-przerywa-jedzie -> tak to mniej więcej wygląda.
Usterka pojawia się na wyższych biegach (3, 4, 5 - na 6 być może też, sam nie sprawdzałem) - na 1, 2 bardzo rzadko, albo nawet wcale.
Dodatkowo na wolnych obrotach nie chodzi równo - czuć to nawet po tym, że lekko trzęsie się buda.
Silnik to 2,4 JTD 136KM zrobiony na 175KM zaraz po wyjeździe z salonu.
Rocznik 2000, na liczniku 340kkm.
Poniżej odczyty z FESa.
Coś z pełnego buta poniżej:
http://modne-szaty.pl/pliki/pliki/hi1.gif
http://modne-szaty.pl/pliki/pliki/hi2.gif
http://modne-szaty.pl/pliki/pliki/hi3.gif
http://modne-szaty.pl/pliki/pliki/hi4.gif
http://modne-szaty.pl/pliki/pliki/hi5.gif
http://modne-szaty.pl/pliki/pliki/hi6.gif
Zastanawia mnie to, że obroty i wychylenie pedału gazu które widać są takie niskie - miałem na pewno coś koło 3-4krpm i gaz wciśnięty do oporu - czyżby program aż tak wolno się odświeżał?
Teraz coś ze spokojnej jazdy:
http://modne-szaty.pl/pliki/pliki/lo1.gif
http://modne-szaty.pl/pliki/pliki/lo2.gif
http://modne-szaty.pl/pliki/pliki/lo3.gif
Wolne obroty na postoju:
http://modne-szaty.pl/pliki/pliki/stop1.gif
http://modne-szaty.pl/pliki/pliki/stop2.gif
http://modne-szaty.pl/pliki/pliki/stop3.gif
Zaraz po podłączeniu zostały wykasowane błędy - po chwili pojawiły się ponownie:
P0235 - Boost Pressure
P0101 - Mass air flow
P0110 - Intake Air Temp
Ma ktoś jakiś pomysł co jest nie tak?
Przepływomierz niedawno wymieniony na nowy.