Witam, Dzis zauwazylem ze podczas szybszej jazdy przy gwaltownym zahamowaniu auta obroty spadaja na 900 po czym wskazowka skacze na 3000 i spada do 0 i znowu wraca na 900. czym to moze byc spowodowane???
Witam, Dzis zauwazylem ze podczas szybszej jazdy przy gwaltownym zahamowaniu auta obroty spadaja na 900 po czym wskazowka skacze na 3000 i spada do 0 i znowu wraca na 900. czym to moze byc spowodowane???
a pojawiło sie większe spalanie?? moze hamujesz na biegu i wtedy blokujesz silnik i dlatego takie skoki obrotów?
O falujących obrotach jest na forum co najmniej kilkaset postów... Sprawdź przepustnicę czy nie jest zabrudzona, potem przepływomierz, silnik krokowy i sondę lambda. Oczywiście podpięcie pod komputer w tej sytuacji to pierwsza czynność, jaką powinieneś zrobić. Następnym razem postaraj się poszukać zanim założysz temat z pytaniem na, które odpowiedzi jest już cała masa.
A dolot masz szczelny? I faktycznie, opcja szukaj nie boli
Pozdrawiam,
GrzesiuŻar
AR 146ti 2.0 16v '96
AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
AR 155 2.0 16v '95
AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG
Wlasnie przeszukalem cale forum i tam jest milion powodow myslalem ze ktos mial taki przypadek i sie sam z nim uporal i mi podpowie ale widze ze trzeba bedzie sie podpiac pod komputer.
Godi, zapraszam do mnie pod kompa
Takie falowanie jak Twoje to pewnie krokowy, jak masz silnik do 99' to sobie sam dasz radę wyczyścić szybko i łatwo, w późniejszych trochę ciężko go odkręcić
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda